همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
5.0

صنایع برودتی میلاد

صنایع برودتی میلاد


صنایع برودتی میلاد، فعال در زمینه تولید یخچال و فریزر ها فروشگاهی و صنعتی با توجه ویژه‌ به تامین تجهیزات برودتی در سراسر کشور می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1363 آغاز و تا‌کنون با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد . علاوه‌بر تولید و ارائه‌ی محصولی با بهترین شرایط کیفی و رعایت اصول مهندسی و استاندارد سازی یکی از مهم ترین پارامترها برای صنایع برودتی میلاد جلب رضایت و اعتماد مشتریان و ارائه‌ی محصولی با توجه به نیاز مشتری و با درنظر گرفتن پارامتر اقتصادی می باشد .

شماره تماس:

02133637152

شماره همراه:

09127641345

ایمیل:info@miladcoolingindustry.ir

آدرس:تهران، شهرری، خیابان 35 متری امام حسین، پلاک45

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا درهنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست

 

نام صنایع برودتی میلاد
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتفعال در زمینه تولید یخچال و فریزر ها فروشگاهی و صنعتی با توجه ویژه‌ به تامین تجهیزات برودتی
Print
صنایع برودتی میلاد
ارسال شده: مرداد 12, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1148

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر