همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

شرکت مهار فن ابزار

شرکت مهار فن ابزار

 

شرکت مهار فن ابزار شرکتی تجاری مهندسی می باشد که به مدت 16 سال در زمینه تأمین پمپ های تزریق، تجهیزات ابزاردقیق  و ایمنی فعالیت نموده و همواره با بهره گیری از ارتباطات خارجی خود، بررسی بازار های داخلی و خارجی، شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، شرکت در پروژه های پیمانکاری و شرکت در دوره های آموزشی خارجی و آموزش نیروهای کارآزموده سعی در گسترش تجارت و همکاری با بسیاری از شرکت های ایرانی و خارجی نموده است. این شرکت علاوه بر نمایندگی چندین کمپانی اروپایی تا کنون تجهیزات مختلف دیگری را، از کشورهای اروپای غربی، کانادا، آمریکا و ژاپن تأمین کرده است تا از این طریق همکاری بیشتری با مشتریان خود در صنایع مختلف نماید. لازم بذکر است با تکیه بر سابقه طولانی و دانش فنی موجود علاوه بر تأمین تجهیزات، امکان ارائه گارانتی بر روی دستگاه، نصب دستگاه، آموزش و راه اندازی و خدمات پس از فروش نیز وجود داشته تا رضایت خاطر مشتریان هر چه بیشتر فراهم گردد زیرا رضایت مشتری همواره سرلوحه تمامی فعالیت های انجام شده تا به امروز بوده و می باشد.





شماره تماس:

 02188500325

شماره همراه:

 09124264158

آدرس:

تهران خ مطهری خ میرعماد ک سیزدهم یا جنتی پ 40 واحد 16


جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمایید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت مهار فن ابزار
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتانواع پمپ
Print
ارسال شده: خرداد 11, 1398,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1003

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر