همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
5.0

شرکت طراحان آفیس


یکی از تولیدکنندگان نمونه در طراحی و ساخت انواع کتابخانه های اداری و خانگی (کتابخانه با درب ، بدون درب ، ویترین و کنسول است و محصولاتی استاندارد و کاربردی با ظاهری متفاوت و قیمتی مناسب عرضه می نماید بدون شک دیدننمونه کار های ما می تواند شما را در انتخاب کتابخانه ی مورد نظرتان یاری کند ضمن اینکه ما مفتخر به تولید محصولاتی صد درصد سفارشی و مطابق با نیاز مشتری هستیم . در صورت تمایل می توانید تصویر کتابخانه مورد علاقه ی خود را برای ما ارسال نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را طراحی و تولید کنیم .

شماره همراه:

09196120924 

جهت ارائه خدمات بهتر،لطفا در هنگام تماس اعلام فرمایید تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت طراحان آفیس
نوع محصول-خدماتیکی از تولیدکنندگان نمونه در طراحی و ساخت انواع کتابخانه های اداری و خانگی (کتابخانه با درب ، بدون درب ، ویترین و کنسول است و محصولاتی استاندارد و کاربردی
Print
شرکت طراحان آفیس
ارسال شده: تیر 10, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1008

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر