همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

شرکت شیشه ایمنی امید اصفهان

شرکت شیشه ایمنی امید اصفهان


شرکت شیشه ایمنی امید اصفهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف خودکفایی در صنعت شیشه اتومبیل و شیشه های ساختمانی با سرپرستی آقای حاج حسین شاهسیاه به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت خود را در جهت رفع وابستگی موجود با احداث کارخانه ای در منطقه شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان آغاز کرد.

این شرکت در سال 1376 به منظور رشد و توسعه همگام با شرکت های خودروساز و در راستای برآوردن نیازمندیهای موجود این صنعت بزرگ با جذب نیروهای متخصص و برگزاری دوره های آموزشی مستمر و با خرید تجهیزات لازم از شرکت های معتبر اروپایی و با بکارگیری تکنولوژی روز از جمله کوره های خم و سکوریت شیشه های جانبی, عقب و جلو و دستگاه وکیوم از شرکت تام گلاس فنلاند و اتوکلاو از شرکت های آلمانی سطح کیفی و کمی محصولات خود را ارتقا داده است.

شرکت شیشه ایمنی امید اصفهان جهت آماده سازی شیشه های مصرفی در خطوط تولید، تجهیزات لازم از جمله میز برش تمام اتوماتیک از BYSTRONIC سوئیس، دریل های سوراخکاری از بوهل آلمان ، دستگاه پخ اتوماتیک و سیستم چاپ سیلک و المنت حرارتی آنتن و آنتن از شرکتهای معتبر ایتالیایی و با تجهیز مستمر خطوط تولید در مجموع واحدی نمونه را در این صنعت پدید آورده است به طوری که در مدت زمان کوتاهی تولیدات این شرکت در سراسر کشور عزیزمان ایران عرضه گردیده است.

شماره تماس:

031-45642301

031-45642302

فکس:

031-45642247

031-45642303

وبسایت:www.omidglassco.com

ایمیل:info@omidglassco.com

آدرس:اصفهان، منطقه صنعتی مورچه خورت،خیابان شیخ بهایی،بلوار بوعلی،خیابان بوعلی

جهت ارائه خدمات بهتر، لطفاً درهنگام تماس،اعلام فرمایید تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت شیشه ایمنی امید اصفهان
استاناصفهان
شهراصفهان
نوع محصول-خدماتشرکت شیشه ایمنی امید اصفهان,معایب شیشه لمینت, مزایای شیشه لمینت, کاربرد شیشه لمینت ,خرید شیشه لمینت ,فروش شیشه لمینت
Print
ارسال شده: خرداد 1, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 4092

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر