همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

شرکت روژین رایان کیان

روژین رایان کیان

فناوری اطلاعات شامل بخش های مختلفی می باشد که این شرکت تمامی تلاش خود را درجهت ارائه راهکارهای مناسب در بخش های شبکه و خدمات تخصصی سرور  ‚ طراحی سایت‚  دوربین مدار بسته و آنتی ویروس به اجرا گذاشته است.تخصص اصلی شرکت مشاوره¸نصب و راه اندازی انواع شبکه های Lan  و Wireless  می باشد که در کنار آن خدمات تخصصی سرور اعم از سرویسهای microsoft 2014  اضافه شده است .در بخش طراحی سایت نیز شرکت دارای یک تیم تخصصی  جوان و خلاق می باشد که فعالیتهایی از قبیل مشاوره طراحی وخدمات سئو را انجام می دهند.در بخش دوربین مداربسته مشاوره درست و کارشناسی اولین گام جهت ارائه خدمات دوربین مدار بسته می باشد که پس ازآن طراحی اجرای دقیق و مهندسی شرایطی بسیارمطلوب جهت ارائه یک پروژه بدون نقص و پایدار را برای مجری در برداشته است.

شماره تماس:

32748199- 026

32741323- 026

ایمیل:info@RRKian.com 

آدرس:کرج- میدان امام خمینی-خیابان نوپرست حقیقی-روبروی پارک انصار- نبش بلال 8-ساختمان آرامیس- طبقه 2-واحد 9

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت رژین رایان کیان
استانالبرز
شهرکرج
نوع محصول-خدماتخدمات تخصصی سرور ‚ طراحی سایت‚ دوربین مدار بسته و آنتی ویروس
Print
شرکت روژین رایان کیان
ارسال شده: اسفند 18, 1395,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1265

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر