همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

شرکت جهان پروفیل پارس

جهان پروفیل پارس


جهان پروفیل پارس در سال 1361 تاسیس و فعالیت خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده مصنوعات صنعتی لوله، قوطی، پروفیل و قطعات صنعتی، در منطقه آغاز کرد.شرکت جهان پروفیل پارس در حال حاضر با بیش از ربع قرن تجربه و مهارت در تولید مصنوعات فولادی، مصنوعات صنعتی و ساختمانی و استفاده از مواد اولیه مرغوب نظیر محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سایر تولید كنندگان معتبر خارجی، توسعه روز افزون كمی و كیفی خود را ادامه میدهد.

جهان پروفیل پارس، انواع لوله، قوطی، پروفیل و قطعات صنعتی همانند:

لوله های صنعتی و داربستی

قوطی های صنعتی و ساختمانی

پروفیل های درب و پنجره

مقاطع باز

با سطح مقطع و اندازه های مختلف که بیش از 400 نوع محصول را در بر میگیرد و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا تولید و آزمایشات کنترل کیفی محصولات نیز با مجهزترین ابزارهای دقیق انجام میپذیرد . طرح توسعه این شرکت با گسترش خطوط لوله های ERW از « ۸ تا ۵۶ اینچ » جهت کاربرد های نفتی و گازی و با کیفیت استانداردهای جهانی نیز در دست انجام است. خطوط تولیدی این شرکت با ظرفیت اسمی بیش از 476.000 تن در سال انواع لوله، قوطی، پروفیل و قطعات صنعتی  ، بخش عمده تولید داخلی و صادرات به کشورهای منطقه را فراهم آورده است که این میزان تولید در راستای طرح توسعه ای این شرکت درسال جاری تا 2 برابر افزایش خواهد یافت. کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی، کادر مهندسی مجرب و متخصص،احترام به اصول مشتری مداری و تولید بر مبنای نیازهای جامعه صنعتی از مهم ترین نقاط برجسته در شرکت جهان پروفیل پارس است. ضمن اینکه پذیرش سفارشات اختصاصی مشتریان و ارائه محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب (رقابتی) و وجود تنوع محصول همراه با انعطاف پذیری در تولید، کاملا این مجموعه را از سایر مجموعه های تولیدی مشابه متمایز نموده است.




شماره تماس:

دفتر مرکزی:

021-88603201

کارخانه:

021-56572391

آدرس:

دفتر مرکزی: 

تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، بین کردستان و شیراز ، پلاک 82

کارخانه: ا

توبان تهران ساوه - خروجی صبا شهر - به طرف سه راه آدران - روبروی اولین دوربرگردان

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمایید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت جهان پروفیل پارس
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتتولید کننده مصنوعات صنعتی لوله، قوطی، پروفیل و قطعات صنعتی
Print
ارسال شده: دی 24, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 906

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر