همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

شرکت تولیدی پارس

 پارس

گروه تولیدی پارس از سال 1372 از پیشتازان تولید موکت و فرش با کیفیت در ایران است.
هنگامی که انواع موکت های نمدی ، موکت های چاپی، موکت های بافته شده، دیوار به دیوار ، تافتینگ و فرش های پارس را انتخاب می کنید میتوانید مطمئن باشید که بهترین کف پوش را انتخاب کرده اید بدون آن که هزینه گزافی برای آن پرداخت کرده باشید.موکت های گروه تولیدی پارس با برند میلاد موکت و فرش این گروه با برند پارس (آلفا) در کشور شناخته شده است و به بیش از 20 کشور جهان صادر می گردد.گروه تولیدی پارس همچنین در تولید منسوجات صنعتی از جمله نخ، ژئوتکستایل، الیاف مصنوعی پلی پروپیلن و پلی استر و موکت های خودرویی نیز فعالیت دارد.هدف این شرکت تولید محصولاتی رقابتی در صنعت کف پوش و کارآفرینی با ایجاد ارزش افزوده برای جوانان ایران زمین می باشد.

شماره تماس:

9821-22051435+

تلفکس:

9821-22051376+

آدرس:ایران، تهران، خیابان ولیعصر ( روبروی پارک ملت )، خیابان ناهید، پلاک 79

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست

نام پارس
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتفرش و موکت
Print
شرکت تولیدی پارس
ارسال شده: تیر 11, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1267

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر