همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

شرکت تشک خوشخواب

شرکت خوشخواب

 

در سال 1338 کارخانه ای با همت و پشتکار مدیریت این مجموعه در محل فعلی دفتر شرکت واقع در خیابان جمهوری تهران تاسیس شد.
در همان ابتدا هدف از شکل گیری این مجموعه، تحقق یافتن کیفی بهترین تشک موجود در کشور بود که این مهم به فضل و کرم خدا وند متعالی و سعی و تلاش نیروهای کارآمد، تحقق یافت.در سال 1346 با گسترش سیستم تولید تشک و میزان تقاضای مشتریان، کارخانه ای به وسعت 18000 متر مربع واقع در خیابان ریاحی روبروی پل فرودگاه احداث گردید. استقبال روزافزون خرید تشک خوشخواب، مدیریت مجموعه را بر آن داشت تا با افتتاح و گسترش کیفی و کمی تولید تشک و تجهیز مجموعه با ماشین آلات روز اروپا در مساحتی بالغ بر 25000 متر مربع سالن واقع در شهر صنعتی البرز به ارائه کیفیت مطلوب تولید بپردازد.
لازم به توضیح است هم اکنون این مجموعه عظیم، دارای واحدهای کیفی: سالنهای پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس های ملحفه، پد، آزمایشگاه و … مجهز به سیستم های مکانیزه و مدرن می باشد.

هم اکنون با توجه به رشد و گسترش خدمات الکترونیکی و فروش اینترنتی شرکت خوشخواب اقدام به تهیه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود نموده است تا مشتریان علاقمند به تهیه تشک بصورت آنلاین قابلیت سفارش و پرداخت بهای محصولات خریداری شده را داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

آدرس:

دفتر مرکزی:
 

تهران، خیابان کارگر شمالی (امیر آباد ) بالاتر از جلال آل احمد ، ابتدای خیابان نهم ، پلاک 132
 

 

 

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرماید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت خوشخواب
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتانواع تشک
Print
ارسال شده: آذر 6, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1599

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر