همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

شرکت بازرگانی ایده ال

شرکت صنعتی بازرگانی ایده ال

 

 

گروه صنعتی و بازرگانی ایده ال نمایندگی محصولات چندین برند مطرح جهانی از جمله گبریت دوراویت کلودی آلکا پلاست جاپار بین شل مساتکنیک ادل جنبره فرپلاست میرو یوروپ را بر عهده دارد.
geberit , duravit , kludi , alcaplast , japar , schell , mesateknik , adell , ferplast , bien , miro europe , genebre


 در مجموعه ایـده آل سعی شـده است تا بهتـرین های لوازم بهداشتی ساختمان به جهت بالا بردن استانداردهای زندگی و ساخت و ساز ارائه شود. لذا این مجموعه بر آن است تا بهترین های این صنعت را در هر کجای دنیا که باشند انتخاب و با بهتـرین گارانتی و خدمات پس از فروش در تمامی شهرهای ایران عرضه دهد. مدیران جوان و با تجربه این مجموعه امیدوارند تا ضمن معرفی و عرضه نسل جدید محصولات، ایده آل های جدید خود را با توجه به تجـربه و شناخـت از محصـولات و فناوری های روز دنیا در زمینه محصولات بهداشتی ساختمان همانند: انواع شیـرهای بهداشتی ( هوشمنـد و اهرمی )، انواع فلاش تانک توکار (دو زمانه کلید دار و هوشمند و الکترونیک) ، انواع چینی بهداشتی ( توالت فرنگی و توالت وال هنگ ، روشویی روکابینتی و زیر کابینتی ) و انواع کفشور یا گاتر … در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد.






شماره تماس:

021-88068806

021-88626509

فکس:

021-88068807

وبسایت:

www.idealgr.com

آدرس:

تهران - خیابان ملاصدرا ، خیابان شیراز جنوبی ، خیابان سامان ، پلاک 79 ، ساختمان ایده آل ، طبقه 5 

 

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا درهنگام تماس اعلام فرمایید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت بازرگانی صنعتی ایده ال
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتانواع شیر بهداشتی روشویی ظرفشویی حمام، انواع فلاش تانک، کاسه توالت فرنگی، کاسه روشویی، کفشور یا گاتر
Print
شرکت بازرگانی ایده ال
ارسال شده: شهریور 25, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: technosakht5
تعداد نمایش ها: 1906

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر