همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شرکت افق فردای پاسارگاد

 افق فردای پاسارگاد

شرکت افق فردای پاسارگاد (سهامی خاص)، به منظور داشتن نقشی هرچند کوچک در ساختن هرچه بهتر و سریع تر فردای ایران از سال 1385 با برند لیپر آغاز به کار کرد. موسسان و سهام داران اصلی آن آقای وحید رضا خاکپور و همسر ایشان سرکار خانم مریم صفوی می باشند. دفتر مرکزی این شرکت از ابتدای شروع فعالیت تا کنون واقع در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 56 می باشد. همچنین کارخانه این شرکت با وسعتی بالغ بر 2 هکتار در منطقه صنعتی صفا دشت کرج واقع شده که با بهترین ماشین آلات تمام اتوماتیک روز و فناوری نوین تجهیز شده است. با توجه به استقبال مشتریان  و برای پاسخگویی بهتر به نیاز استانهای خراسان شمالی و جنوبی و رضوی و زاهدان کارخانه دوم لیپر همانند کارخانه اول با بهترین ماشین آلات روز به نمایندگی شرکت پاسارگاد پیمان پی ساز تجهیز و در سال 1388 در مشهد مقدس به همراه دفتر فروش مستقل  مشهد راه اندازی شد.

شماره تماس:

021-22895850

فکس:

021-22895720

ایمیل: info@liper.ir 

آدرس: 

تهران، ابتدای پاسداران، خیابان گل نبی، پلاک 56، واحد 14 

کارخانه: کرج، شهرک صنعتی صفادشت 




جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست





نام افق فردای پاسارگاد
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتدستگاه بلوک زنی
Print
شرکت افق فردای پاسارگاد
ارسال شده: اردیبهشت 3, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1910

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر