همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

شرکت استیل البرز

استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز پیشرو در تولید و صادرات سینکهای ظرفشویی stainless steel در ایران و خاورمیانه می باشد. این شرکت با تکیه بر ظرفیت های تخصص خود در تجارت جهانی و به منظور تدارک و تامین نیازهای عمومی فولاد ضد زنگ stainless steell صنایع کشور شبکه بازرگانی قوی و منسجمی را برای برقراری ارتباط تنگاتنگ با تولید کنندگان تراز اول stainless steel در جهان ایجاد نموده است.بر این اساس نیازهای عمومی پس از طی شناسایی و نیاز سنجی و بر اساس استانداردهای روز دنیا سفارس داده و وارد کشور شده است، در نهایت بصورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان داخلی عرضه می گردد.

محصولات : هود ، گاز ، فر ، لوازم جانبی ، عایق حرارتی ، عایق صوتی ، عایق رطوبتی ، عایق بام ،  

شماره تماس:

021-88612300

تلفکس:

021-88612321

سایت: http://www.steelalborz.com

آدرس:دفتر مرکزی : تهران خیابان ملاصدرا- پلاک 65

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت استیل البرز
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتعایق-
Print
ارسال شده: تیر 25, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: صبوری
تعداد نمایش ها: 1324

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر