همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

شرکت آرین تیس

شرکت آرین تیس

شرکت فنی و مهندسی آرین تیس در سال 1379 با هدف مطالعه بر زمین لرزه و اثرات آن بر سازه و مقاوم سازی سازه تاسیس گردید. اهداف اصلی شرکت مطالعه بر روش های نوین مقابله با زلزلع و رفتار سازه ها و چگونگی عملکرد سازه در برابر زلزله و به دنبال آن ارائه طرح تقویت جهت سازه های آسیب پذیر می باشد. 

در ابعاد وسیعتر مطالعه بر مدیریت و کنترل بحران پیش آمده به هنگام وقوع لرزه از برنامه های این شرکت می باشد. در این راستا با جذب کارشناسان نخبه و مجرب و انجام تحقیقات در خصوص متدها و روش های مقاوم سازی در ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش خسارات و تلفات جانی به هنگام وقوع زمین لرزه شده است. 

شماره تماس: 

021-88259793

021-88486778

ایمیل: info@ariantiss.com

آدرس: تهران- کوی نصر- خیابان علیالی غربی( پیروز)- پلاک 115- طبقه دوم- واحد3 

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست. 

 

 

 

نام شرکت آرین تیس
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتمقاوم سازی سازه چکش اشمیت چکش برقی شرکت آرین تیس
Print
شرکت آرین تیس
ارسال شده: بهمن 4, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: techno07
تعداد نمایش ها: 1221

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر