همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
5.0

سوری الکتریک

سوری الکتریک


سوری الکتریک در سال 1394 توسط مهندس غلامرضا سوری، یکی از مخترعین و مبتکرین و طراح در کشور تأسیس شد و فعالیت خود را در صنعت آب و برق، ادامه داده و در حال حاضر با معتبرترین شرکت‌ها و برندهای جهانی فعالیت می‌کند. سوری الکتریک واردکننده‌ی الکتروموتور شناور فرات، تولیدکننده‌ی انواع پمپ‌های برنزی و چدنی طرح KSB & RITZ است.فعالیت‌های این گروه، واردات دیزل ژنراتور، کف‌کش، لجن‌کش، مفصل‌های رزینی و حرارتی، الکتروموتورهای عمودی و افقی و ساخت تابلوهای برق در قدرت‌های مختلف و فروش کابل‌های برق مسی و آلومینیوم در سایزهای مختلف، لوازم و تجهیزات، اجزا و قطعات پست‌های برق و خطوط فشار قوی و ضعیف می‌باشد.سوری الکتریک، مرکز کالا و کارشناسی صنعت آب و برق، هرگونه همکاری را با شما مشتریان گرامی اعلام می‌دارد. سوری الکتریک نمایندگی فعال در ایران و کشورهای همسایه می‌پذیرد.

شماره تماس:

02177143886

فکس:

02177963919

شماره همراه:

09121244126

آدرس:تهران - بلوار پروین بین 216 و 218 پلاک 397

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست. 

نام سوریالکتریک
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدمات واردات دیزل ژنراتور، کف‌کش، لجن‌کش، مفصل‌های رزینی و حرارتی، الکتروموتورهای عمودی و افقی و ساخت تابلوهای برق در قدرت‌های مختلف و فروش کابل‌های برق مسی و آلومینیوم در سایزهای مختلف، لوازم و تجهیزات، اجزا و قطعات پست‌های برق و خطوط فشار قوی و ضعیف
Print
سوری الکتریک
ارسال شده: مرداد 7, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 523

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر