همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

روغن موتور ملت

شرکت ستاره لاهیج


این شرکت به عنوان تولید کننده انواع روغن موتور (تک و چند درجه ای)، روغن دنده، روغن هیدرولیک، ضد یخ، روغن های مقاوم در برابر گرما، روغن های گازی با پایه های کلسیم و بنتون، آب های رادیاتور و غیره. از طریق تکیه بر دارایی های اصلی آن، به عنوان مثال متخصصان و پرسنل متعهد و با اجرای طرح های استراتژیک بلند مدت، به عنوان یک قطب تولید فعال و صادر کننده هم در بازار داخلی و هم در سطح کشور شناخته شده است. از طریق مدیران و کارشناسان کلاس اول سخت افزاری، این واحد به عنوان تولید کننده و صادر کننده اصلی شناخته شده در کشور انتخاب شده است که یک رکورد ارزشمند برای شرکت و تشویق کارمندان برای حفظ کار خوب آنهاست. محصولات تولیدی این شرکت مجوز دارند که اجازه می دهد تا آنها از لوگو استاندارد ملی استفاده کنند که کیفیت محصول را نشان می دهد. همچنین این شرکت موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001: 2008 از شرکت URS بریتانیا برای تمام محصولات خود شده است که نشان از توجه به کنترل کیفیت در خرید مواد خام، تولید و صادرات کالا است. شرکت ستاره لاهیج دارای سازمان های فعال در سراسر کشور است و محصولات خود را به 20 کشور صادر می کند.






شماره تماس:

 34610200 (031)

34610244  (013)

فکس:

42337077  (031) 

42335769  (013)

آدرس:

گیلان - لوشان - شهرک صنعتی جمال آباد


جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمایید که تکنوساخت معرف شماست.

نام شرکت ستاره لاهیج
استانگیلان
شهرلوشان
نوع محصول-خدماتتولید کننده انواع روغن موتور، روغن هیدرولیک، روغن دنده، ضدیخ، گریس، گریس نسوز، آب رادیاتور و...
Print
ارسال شده: اردیبهشت 17, 1398,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1589

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر