همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

روانساز راه ابریشم

روانساز راه ابریشم

شرکت روانساز راه ابریشم (سهامی خاص) در سال 1379 فعالیت تولیدی و بازرگانی خود را با هدف بهینه سازی هر چه بیشتر مصرف انرژی در کشور آغاز نموده است و در این راستا با هدف قراردادن صنعت ساختمان و ابنیه و بهره گیری از آخرین تکنولوژی و طراحی محصولات روز دنیا که هر کدام نقش بسیار مهمی را در کاهش مصرف انرژی ایفا می کنند امید آن را دارد تا بتواندسهم قابل توجه و موثری در بهینه سازی انرژی این صنعت در کشور دارا باشداین ویژگیها است که معتقدیم پشتوانه ما در ادامه راهمان میباشند. عملکرد سال جاری، نقطه عطف دیگری برای روانساز راه ابریشم بوده و اینجانب به عنوان مدیرعامل و سرمایه گذار به موفقیت های جاری شرکت بسیار مفتخر می باشم. حفظ مدیریت مستمر و برنامه ریزیهای دقیق، به جایگاه شرکت در رشد آتی آن و سوق دادن از یک منبع محلی به یک تولید کننده ملی و آتی بین المللی کمک شایانی خواهد نمود.اهداف بزرگ و متعالی برای آینده ای نزدیک داریم که توسط سرمایه گذاری شایان توجه در فعالیت های شرکت از تولید و تکنولوژی تا سیستم فروش در گسترش نام تجاری و ارتباطات در کنار سرمایه گذاری در نیروی انسانی، مشتریان و جامعه دور از دسترس نخواهد بود. اطمینان دارم استراتژی دقیقی برای دستاوردهایمان به عصر جدیدی از عملکرد را برگزیده ایم و امیداورم که بتوانیم به همه آنها دسترسی پیدا کنیم. تعاملات بزرگ و موفق هستیم در انتظار سالهای سرشار از امیداورم که بتوانیم به همه آنها دسترسی پیدا کنیم..

شماره تماس:

021-44909018

021-44905732

021-44307531

تلفکس:

021-44305730

آدرس:
تهران، کیلومتر12 جاده مخصوص کرج، خیابان سپاه اسلام، پلاک 59

نام روانساز راه ابریشم
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتپنجره
Print
روانساز راه ابریشم
ارسال شده: مرداد 2, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 884

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر