همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
3.3

خوش یانار سهند

شرکت خوش یانار سهند (تبریز)  در سال 1390 تأسیس گردید و به لطف زحمات فرزندان ایران زمین و با پشتوانه تجربه 40 ساله فعالیت در زمینه تأسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی توانستیم برگ زرین دیگری در کارنامه تولید و خودکفایی کشور ورق زده و محصولی با کیفیت عالی و برتر از محصولات مشابه خارجی را روانه بازار نماییم. طی سالیان گذشته کشـورمان به عنوان واردکننده و مصـرف کننده این محصـول در بازارهای جهـانی شناخته شده بود ولی اکنون با تکیه بر دانـش و غیـرت مهندسـان ایـرانی و بهره گیـری از تکنـولوژی روز اروپـا شـرکت خـوش یانار سهند توانسته رادیاتـور پانلی لوکـس پن را تولید و در سراسر ایران به بازار عرضه نماید و بخش عظیمی از نیاز هموطنان را پوشش دهد. امید است با عنایت خداوند متعال و حمایت مسئولین عزیز روز به روز در این عرصه دستاوردهای بهتر و بیشتری داشته باشیم.

شماره تماس: 

34328581- 041

34329002- 041

09145060090

09120724106

ایمیل: info@Luxpan.ir

آدرس کارخانه: تبریز، جاده آذرشهر، شهرک صنعتی شهید سلیمی، شرکت خوش یانار سهند

 

نام خوش یانار سهند
استانآذربایجان شرقی
شهرتبریز
نوع محصول-خدماترادیاتور پانلی
Print
خوش یانار سهند
ارسال شده: شهریور 8, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1235

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر