همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

خانه اسباب بازی ایران

خانه اسباب بازی ایران

با عنایت به در صد بالای جمعیت کودک و نوجوان در میهن عزیزمان فراهم شدن شرایط ایمن و سالم و استاندارد جهت اوقات فراغت و تفریح شهروندان و بهره مندی ایشان از امکانات نوین فرهنگی، تفریحی، آموزشی امری ضروری می نماید. معرفی تهیه و عرضه تجهیزات وسایل بازی و اسباب بازی کودکان و بزرگسالان، برگزاری مناسبت ها و کاراگاه های تفریحی و آموزشی، طراحی فضاهای تفریحی و سرگرمی از ایده تا اجرا از بهترین و معتبرترین برندهای اسباب بازی مهمترین هدف ما در دپارتمان تفریحی و سرگرمی می باشد فلسفه ما تفریح و نشاط خانواده با بهره گیری از بروزترین وسایل بازی در کنار کیفیت ایمنی آموزش و پرورش خلاقیت در کنار بازی و تفریح ترویج کار گروهی، پرورش جسم و ذهن در قالب تفریح هدف مند.

شماره تماس:

(021) 26115817 

(021) 26114862

فکس:

(021) 26114991

ایمیل:info@irantoyhome.com

آدرس:تهران نیاوران روبروی جماران پلاک 180 طبقه 4 واحد 10 

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست. 

نام خانه اسباب بازی ایران
استانتهران
شهرتهرات
نوع محصول-خدماتارایه کننده جدیدترین بازی های و محصولات ورزش تفریحی ماجراجویانه
Print
ارسال شده: شهریور 16, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 838

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر