همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
5.0

توان تک جم

 توان تک جم 

شرکت توان تک جم در سال 1362 شمسی با هدف ساخت و تولید ادوات کشاورزی و پمپ های اب تاسیس گردید و در قدم اول طراحی یک نوع پمپ کف کش را برنامه ریزی و تولید نمود.کیفیت بالا و رعایت استانداردهای معتبر و تحقیقات گسترده موجب گردید تا تولید از حالت کارگاهی به صورت کارخانه ای و تنوع تولید از یک محصول به چندین محصول تبدیل شود و متقاضیان بسیاری پیدا کند تا جایی که این محصول بازار بسیار مناسبی در بین مصرف کنندگان خانگی و صنعتی پیدا کرده است.شرکت توان تک جم هم اکنون با بکارگیری پیشرفته ترین ماشین الات صنعتی و بهترین سیستم های نرم افزاری و نیروهای کارامد و دانش فنی روز دنیا و بکارگیری از استانداردهای بالای جهانی،رو به توسعه بوده و با هدف بهره وری در حال تولید می باشد.

شماره تماس:

02165684041

ایمیل:

آدرس:تهران،شهریار،بلوار ازادگان،خیابان فاطمیان،پلاک25

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست

 

نام توان تک جم
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدمات ساخت و تولید ادوات کشاورزی و پمپ های اب
Print
توان تک جم
ارسال شده: مرداد 22, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1003

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر