همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
3.0

الکترو برق آوران

الکترو برق آوران عضو رسمی اتحادیه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لوازم الکتریک تهران این افتخار را دارد که در جهت تامین نیاز شرکتهای پیمانکاری،ساختمانی،مهندسی و صنعتی کشور در زمینه برق صنعتی فشار قوی و ضعیف فعال بوده است لذا با توجه به اینکه خرید نقش مهمی را در پیشبرد پروژه ها ایفا می نماید.ما میتوانیم شما را در این امر یاری نماییم. ما در زمینه ی سیستم های اعلام حریق نماینده ی آپلو، سیتک، سین کولن و زتا انگلستان در لاله زار فعال می باشیم این سیستم های اعلام حریق دارای تاییدیه جهانی lpcb و تاییدیه آتشنشانی تهران و شهرستانها را دارا می باشند و از یک تا 3 سال دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

شماره تماس:

33949350- 021

33949351- 021

فکس:

33919156- 021

آدرس:تهران-خیابان لاله زار جنوبی-کوچه گودرزی-مجتمع تجاری لاله زار-طبقه دوم-پلاک1

نام الکترو برق آوران
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتداکت و کانال برق
Print
الکترو برق آوران
ارسال شده: اسفند 22, 1395,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1429

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر