همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

البرز الکتریک نور

البرز الکتریک نور 


این واحد تولیدی در سال 1383فعالیت خود را در زمینه تولید انواع  سیم و کابل آغاز و بایاری خداوند متعال تا کنون در زمینه تولید وتوزیع  سیم و کابل فعالیت می نماییم . ما فعالیت  خود را ابتدا با تولید  سیم افشان  شروع کرده و بعد از مدت کوتاهی با تولید انواع کابلها ی(افشان ، نیمه افشان ، مفتول ، شیلدار ، کواکسیال )  محصولات خود را افزایش داده که تولیدات شرکت هم اکنون به بیش از 105 نوع  محصول رسیده است . خوشبختانه روند تولیدات این شرکت پیشرفت چشمگیری داشته  ومورد توجه و استقبال بیشتر مشتریان محترم قرارگرفته است . در طی این دهه هر روز درخشان تر از قبل بوده ایم  و در همان ابتدا باهمت متخصصین مجرب و با اتکا به عزم و ارداه ملی در  راستای خودکفایی و با اخذ نشان استاندارد ملی ایران از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گام تازه ای را برای شکوفایی در صنعت سیم وکابل ایران عزیز بر داشته ایم.

همچنین این شرکت با مجهزنمودن آزمایشگاه کنترل کیفیت به دستگاههای روز دنیا، موفق به دریافت گواهینامه ایزو  9001:2008  از کشور نروژ شده است و در گام بعدی با اخذ نشان استاندارد اتحادیه اروپا از کشور  انگلستان قدمی تازه در راه شکوفایی صنعت ملی برداشته ایم وهمچنین از دیگر افتخارات این شرکت داشتن تائیدیه توانیر، تاییدیه پژوهشگاه نیرو ، پروانه نظام مهندسی ساختمان ، عضویت انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سیم و کابل ایران است .

شماره تماس :

021-66344206-9

خط ویژه :

021-61926

ایمیل:  info@aen-cable.com

سایت :   www.aen-cable.com

آدرس :  تهران، لاله زار نو، بالاتر از منوچهری، روبروی پاساژ ابراهیمی، پلاک ۵۰۷ ، طبقه اول


جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست.


نام البرز الکتریک نور
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتکابل و سیم
Print
البرز الکتریک نور
ارسال شده: مرداد 29, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 703

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر