همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

رتبه بندی این مطلب:
5.0

آسمان مجازی تالمن

آسمان مجازی تالمن

درست است که امروزه منابع بی منتهایی از تصاویر دیجیتال در دسترس همگان هست . اما واقعیت آن است که هر تصویری مناسب برای پیاده سازی در هر اندازه ای نیست. تالمن طیف دیتا بیس بزرگی از تصاویر مناسب اندازه های بزرگ به تفکیک موضوع دارد که به شما کمک می کند تا آسمان مجازی متناسب با سلیقه خود را بسازید. این مجموعه بسیار بزرگتر از آن است که بتوان تمام آنرا اینجا در وبسایت قرار داد. اگر علاقه مند به مشاهده مجموعه کامل عکس های تالمن طیف بودید لازم است با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا در اسرع وقت آلبوم کامل طرح ها را برای شما ارسال نمایند.
با این همه اگر عکس خاصی مورد علاقه شماست تالمن طیف سعی خواهد کرد که عکس شما را برایتان در اندازه مناسب باز تولید نماید. برای این کار ابتدا عکس مورد نظرتان را از طریق وایبر یا ایمیل برای شرکت ارسال نمایید، پس از انجام بررسی های لازم و امکان سنجی ، کارشناسان ما به شما اعلام می کنند که امکان باز تولید تصویر مورد نظرتان وجود دارد یا خیر.

شماره تماس:

021-88040447

021-88210251

همراه:

09122544901

09124549088

سایت: www.talman.ir

آدرس: تهران- یوسف آباد- جهان آرا- خیابان 51 پلاک 34- واحد 2 

جهت ارائه خدمات بهتر لطفا در هنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست

نام آسمان مجازی تالمن
استانتهران
شهرتهران
نوع محصول-خدماتلامپ و چراغ های LED
Print
ارسال شده: آذر 13, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: techno07
تعداد نمایش ها: 1423

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر