همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
5.0

آدآلان پیشرو آرین

آدآلان پیشرو آرین

شرکت آدآلان پیشرو آرین به عنوان عضو جوانی از مجموعه شرکتها و گروه صنعتی تولیدی آذرآبادگان و کمپارس می باشد که با نگاهی سیستمی و یکپارچه و تجربه طولانی در عرصه تولید این مرز و بوم از سال 1346 تا کنون فعال می باشند. زیرساخت های آدآلان بر اساس سیاست های مترقی و به منظور حفظ بالاترین کیفیت محصول و خدمات طراحی و پایه گذاری شده اند به گونه ای که لوله های پنچ لایه با اتصالات پرسی و کوپلی را تحت عنوان برند سوپر پنتا پایپ به مجموعه محصولات قبلی با توجه به نیاز بازار و رعایت اصول مهندسی اضافه و ارائه نموده اند.
از مجموعه محصولات این شرکتها که زیر نظر یک هیئت مدیره واحد می باشد را می توان از دیوار پوش پی وی سی، انواع کفپوش صنعتی و ورزشی، انواع چرم مصنوعی، سالن با پوشش تارپولینی، سازه های کششی و غیره نام برد.


شماره تماس :

150 70 568 – 021

71 228 883 – 021

43 236 883 – 021

ایمیل: Info@pentapipe.com

آدرس:تهران – شهرک صنعتی پرند، میدان صنعت، بلوار فناوری، خیابان فرخنده، خیابان گلستان، کوچه نیلوفر، پلاک 5 


جهت ارائه خدمات بهتر لطفا درهنگام تماس اعلام فرمائید که تکنوساخت معرف شماست

استانتهران
شهرتهران
Print
آدآلان پیشرو آرین
ارسال شده: شهریور 13, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 863

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر