همراهان گرامی

تکنوساخت تنها معرف و گرد آورنده لیست شرکت های فعال در هر بخش می باشد، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال شیوه ی قرارداد، خرید و فروش، نحوه ی انتقال محصول و ... بین شما و تولید کنندگان و فروشندگان و ... ندارد.

 

آجر البرزنما

آجر البرز نما 

کارخانه آجر البرز نما در سال 1379 با مساحت کاربری 7000 متر مربع با بهره گیری از کادر متخصص و با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته فعالیت خود را در صنعت آجر آغاز نمود. این مجموعه توانسته با برنامه ریزی دقیق و مدون در سال 1390 محصولات شیل خود را روانه بازار نموده و با ارائه محصولات با کیفیت این محصول بهترین تولیدکننده آجر شیل از نظر مشتریان، کارفرمایان و دولت شناخته شود. همچنین در سال 1393 آجر نسوز را به سبد محصولات خود اضافه نموده و در کوتاه ترین زمان به اولین تولیدکننده­­ی آجر نسوز  با تنوع بالا تبدیل شود و با پتانسیلی که در این مجموعه وجود دارد در سال 1394 تولیدات آجر قزاقی نیز به محصولات افزوده گردید. کارخانه آجر البرز نما این افتخار را دارد پس از سالیان متمادی در تولید آجرنما افزون بر به تصویر کشیدن نماهای زیبا و ماندگار دربخش خصوصی فعالیت چشمگیری در تعامل با دولت داشته باشد و برگ زرینی در سوابق درخشان آجر البرز ثبت نماید. 

شماره تماس:

 031-45837267 

همراه:

 09134053064 

ایمیل: info@alborznama.ir.com 

 آدرس : اصفهان-منطقه صنعتی دولت آباد-انتهای خیابان شهریار 

جهت ارائه خدمات بهتر،لطفا در هنگام تماس اعلام فرمایید تکنوساخت معرف شماست.

نام آجر البرزنما
استاناصفهان
شهراصفهان
نوع محصول-خدماتآجر,آجر سبز ,آجر مجوف,آجر قزاقی,آجر فشاری,کاربرد آجر در دکوراسیون داخلی,آجر ماسه آهکی,آجر نسوز,آجر سفال دیوارپوش طرح آجر,شوره آجر,شوره آجر نما,آجر نما,آجر شیشه ای,آجر ماشینی,آجر ضد زلزله,قیمت آجر,کاربردهای آجر,دیوار آجری,تولید آجر,فروش آجر,انواع آجر,معایب آجر,مزایای آجر,مصالح ساختمانی,آجر فشاری (گری
Print
ارسال شده: مرداد 9, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 1534

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر