رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

کنفرانس زمستان ASHRAE 2018

شیکاگو، ۲۰ تا ۲۴ ژانویه


کنفرانس زمستانه اشری و AHR Expo جایی است که نخبگان گرد هم جمع می شوند تا دانش خود را در اختیار هم بگذارند، چیزهای جدید بیاموزند و با افراد جدیدی ملاقات کنند. این کنفرانس راهی بزرگ در جهت غرق شدن در جامعه رو به رشد افراد متخصص بسیار هوشمند است.


کنفرانس ۲۰۱۸ از ۲۰ تا ۲۴ ژانویه در کاخ پالمر شیکاگو برگزار می شود و AHR Expo در مک کورمیک خواهد بود.

 


نمایشگاه ۲۰۱۸ در شیکاگو برگزار می شو و میزبان بیش از ۲۰۰۰ شرکت است که جمعیتی بالغ بر ۶۵۰۰۰ نفر از متخصصان صنعت از تمام آمریکا و ۱۶۵ کشور جهان را جذب می کند. نمایشگاه فرصت منحصر به فردی برای کل صنعت HVACR برای گرد همایی و ارایه محصولات جدید، فناوریها و ایده های نو است.

 


AHR Expo با همکاری اشری و AHRI و همزمان با کنفرانس زمستانی برگزار می شود.

 


برنامه های فنی موجود



مایکل کلارین «رئیس کنفرانس زمستانی اشری ۲۰۱۸ می گوید: «مهندسان و طراحان به تداوم طرح ها به منظور کاهش اثرات اکولوژیکی محیط های ساختمانی روی جهان اطراف ما ادامه می دهند. با این وجود، در سال های اخیر صنعت باید گام هایی برای کاهش تاثرات جهان اطراف ما روی محیط های ساختمانی بردارد.



این مساله به ویژه در زمینه حمل و نقل، دولت و حوزه های بحرانی کاری که از بین رفتن زیرساختارهای مهم می تواند پیامدهای جدی به همراه داشته باشد صادق است. مسیرها و برنامه های کنفرانس اشری ۲۰۱۸ روی منابعی برای طراحی، ساخت، کنترل، اجرا و بهره برداری از تاسیسات و زیرساختارهایی که باید علاوه بر کارامدی انعطاف پذیر هم باشند تمرکز می کند. علاوه بر موارد زیر، یک کارگاه کوچک مبرد و یک کارگاه کوچک مسکونی در اکسپو ۲۰۱۸ ارایه می شود.

 


کارگاه ها شامل این موارد است:

 


• سیستم ها و تجهیزات
• مبانی و کاربردها
• استانداردها، راهنماها و کدها 
• زمین، باد و آتش
• ساختمان های بلندمرتبه
• مدل سازی از طریق چرخه عمر ساختمان
• تجهیزات تبادل گرما

نام اخبار تاسیسات
Print
ارسال شده: آبان 27, 1396,
دسته ها: مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 797

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر