رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

وعده جدید: “امسال قیمت مصالح ساختمانی افزایش نمی‌یابد”

رئیس اتحادیه فروشندگان گچ، آهک و مصالح ساختمانی با اشاره به این که در نیمه دوم امسال مصالح ساختمانی افزایش قیمت نخواهند داشت، گفت: درنیمه دوم سال با توجه به کاهش میزان مصرف و کم شدن ساخت‌و‌سازها مشکل کمبود یا ایجاد بازار سیاه و قیمت کاذب را در این مصالح ساختمانی نخواهیم داشت.

محمدجعفرمنتظری اظهار کرد: تعداد کارخانه‌های تولید سیمان افزایش یافته است و طی چند ماه آینده شاهد افزایش تولید سیمان از ۷۰ میلیون تن به ۱۲۰ میلیون تن خواهیم بود.

وی افزود: سیمان بعد از نفت جزو مهم ترین محصولات صادراتی کشور است و دولت باید زمینه صادرات بیش از پیش سیمان را فراهم کند.

او از تولید سالانه ۷۰ میلیون تن سیمان در کشور خبر داد و گفت: سیمان تولید ایران توانایی رقابت با سیمان سایر کشورهای دیگر را دارد و می توان با برنامه‌ریزی در سطح بازار جهانی و تبلیغات مناسب و عرضه سیمان با قیمت رقابتی، جایگاه مناسبی را در بازار جهانی برای صادرات آن به دست آورد.

وی همچنین با اشاره به این که در بخش تولید گچ، آهک، شن و ماسه نیز تولید افزایش داشته است، تصریح کرد: در تامین این مصالح کمبودی نداریم و مازاد بر بازار تقاضا نیز تولید داریم

Print
وعده جدید: “امسال قیمت مصالح ساختمانی افزایش نمی‌یابد”
ارسال شده: فروردین 16, 1396,
دسته ها: اخبار, اخبار روز,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 677

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر