نیاز به تعامل، سازنده و اثرگذار در عرصه ساخت و ساز داریم

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: برای حرکت صحیح در صنعت مسکن و دستیابی به نیازها و رضایتمندی خدمت گیرندگان، به همکاری و تعامل بیشتر کاری و سیاست‌گذاری در عرصه ساخت و ساز استان نیاز داریم.
به گزارش تکنوساخت(Technosakht.com به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در دیدار با اعضای هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان بیان کرد: سازمان نظام‌مهندسی، سازمانی بزرگ است و اگر عملکردی موفق نداشته باشد موجب بروز نارضایتی در جامعه هدف می‌شود.

این مقام اجرایی استان افزود: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان یک نهاد عمومی غیردولتی است و در اجرای قانون نظام‌مهندسی از سوی مرجع دولتی ذیربط، تشکیل و تابع بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی و تحت نظارت مراجع دولتی از جمله راه و شهرسازی است.

محبوبی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: کلیه قوانین و بخشنامه‌ها در این حوزه برای پیش‌گیری و اصلاح فرایند ساخت و ساز در سطح کشور و استان آمده است و وظیفه ما اجرا و نظارت بر اجرای آن توسط واحدهای حقیقی و حقوقی است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در ادامه بیان کرد: بومی‌سازی و بروز رسانی در اجرای بخشنامه‌ها و کوتاه شدن برخی از فرایندهای موجود در خدمات‌دهی به جامعه هدف که شامل اعضای سازمان، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و در نهایت هم استانی‌های گرامی باید در اولویت کاری سازمان با همکاری و تعامل راه و شهرسازی استان باشد.

موسوی رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای انتصاب مدیرکل جدید اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: طی سال‌های گذشته و از زمان روی کار آمدن هیئت‌مدیره جدید سازمان نظام‌مهندسی استان همکاری و همفکری‌های خوبی در کلیه سطوح با اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفته است و ادامه خواهد داشت.

وی ارتقاء ساخت و ساز در استان و اجرای قوانین مربوطه در این حوزه را از اهداف مشترک هر دو دستگاه عنوان کرد.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

نام نیاز به تعامل، سازنده و اثرگذار در عرصه ساخت و ساز داریم
Print
ارسال شده: بهمن 8, 1396,
دسته ها: اخبار, اخبار روز,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 462

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر