نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا (KBIS)

تاریخ شروع : سه شنبه 96/10/19 (2018/01/09)

تاریخ پایان : پنج شنبه 96/10/21 (2018/01/11)

نوع نمایشگاه : بین المللی

وب سایت رسمی نمایشگاه : www.kbis.com

محل برگزاری نمایشگاه : مرکز نمایشگاه های اورنج کانتی/شهر اورلاندو کشور ایالات متحده آمریکا


  • نمایشگاه 2018 حمام و آشپزخانه آمریکا (KBIS) بزرگترین نمایشگاه تجاری بین المللی مختص صنعت آشپزخانه و حمام در جهان به شمار می آید. این نمایشگاه آخرین محصولات و ایده های طراحی نوآورانه ای که صنعت را متحول می سازند، به نمایش می گذارد تا نیازهای بازار را پاسخگو باشد. این رویداد جذاب دربردارنده بزرگترین ارائه ها و نمایش های محصولات، دوره های توسعه حرفه ای، سخنرانی ها و رویدادهای تعاملی متنوعی است و فرصتی برای ایجاد ارتباطات با هزاران متخصص این صنعت را فراهم می آورد. نمایشگاه حمام و آشپزخانه آمریکا تصمیم گیرندگان کلیدی از بازارهای ملی و بین المللی را به خود جذب می کند و معامله گران، طراحان، توزیع کنندگان و خرده فروشان را مورد هدف قرار می دهد.
  • واجدین شرکت در نمایشگاه : معماران-ساختمان سازان و متخصصان بازسازی-فروشندگان کابینت-مشاوران-فروشندگان-طراحان-توزیع کنندگان-سازندگان-مراکز خانه سازی-تولیدکنندگان مستقل-نصابان-متخصصان لوله کشی تزئینی و سخت افزار-دانشجویان
نام اخبار نمایشگاه تکنوساخت
Print
ارسال شده: آذر 18, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 687

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر