مسابقه معماری پورتو کورالو: ایده هایی برای توسعه منطقه ساحلی ویلاپوتزو (ایتالیا)

موضوع  

مسابقه بین المللی طراحی  پیاده روی DVRC راهی برای تصور محیطی قابل پیاده روی ،پیاده روی در محدوده ۱٫۴ کیلومتری از جاده مرکزی  Des Voeux در قلب منطقه تجاری هنگ کنگ  است . این یک مسابقه مبتنی بر ایده است که مجددا خیابان را به عنوان فضایی عمومی با کیفیت به کار می گیرد و تلاش می کند تا در خیابان شهری متراکم از وسیله ی نقلیه حرکت کند.

مسابقه،مسابقه ای بین المللی است که هر شخص علاقه مند می تواند در آن شرکت کند.از تمامی طرح های متناسب با موضوع مسابقه،هیئت داوری ناشناخته پنج فینالیست را به شرکت در  مسابقه دعوت خواهند کرد. پنج فینالیست برای بازدید از سایت به هنگ کنگ سفر خواهند کرد.

پس از بحث بیشتر توسط هیئت داوران، پنج فینالیست انتخاب خواهد شد که برای بازدید از سایت به هنگ کنگ پرواز کنند و با اعضای کمیته اجرایی DVRC، اداره برنامه ریزی HK، دانشکده معماری دانشگاه هنگ کنگ، مدیران موزه M + و همچنین افرادی که نمایندگی اداره بازسازی شهری، شبکه هوا پاک، ابتکار فضایی عمومی هنگ کنگ، موسسه زمین شهری، برنامه ریزان شهر، مشاوران ترافیک و شورای ناحیه را ارائه می دهند.

حداکثر پنج نفر ۲۰٫۰۰۰ دلار جایزه دریافت می کنند.

پنج فینالیست به مبلغ ۲۰،۰۰۰ دلار برای استفاده در تولید مطالب خود داده خواهند شد. این نوشته ها که به صورت دیجیتالی ارائه می شوند باید به صورت حداکثر ۴ A0 تخته باشند و همچنین ممکن است با انیمیشن / ویدئو همراه باشند.

 

زمان تحویل و داوری طرح ها

تاریخ ثبت نام : 11,خرداد

تاریخ ارسال آثار : 11,خرداد

ارکان مسابقه

ارائه فضای باز عمومی ،قابل دسترسی و کاربردی که از پیاده رو و عابر پیاده حمایت نماید.

همکاری قوی میان تراموا و محیط عمومی را تسهیل بخشد.

ارائه طیف وسیعی از فضای سبز،درختان خیابانی که اثرات آلودگی هوا را کاهش دهد ،سایه اندازی داشته باشد وتجربه پیاده روی را بهبود بخشد.

اطمینان حاصل کنید که پیاده رو ها و فضاهای عمومی در دسترس و به ندازه کافی امن هستند.

در طرح خود استفاده از حمل و نقل عمومی را تشویق کنید.

فرصت ها را با هم ترکیب کنید تا فضایی فرهنگی،خلاق و هنری د اشته باشید.

شرایط شرکت در مسابقه

شرکت در مسابقه برای طراحان،معماران،طراحان منظر،طراحان و برنامه ریزان شهری،برنامه ریزان حمل و نقل ،مشاوران جامعه، و دانشجویان و سایر رشته ها آزاد است.


اطلاعات بیشتر

نام مسابقه معماری پورتو کورالو: ایده هایی برای توسعه منطقه ساحلی ویلاپوتزو (ایتالیا)
Print
ارسال شده: اردیبهشت 16, 1397,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 810

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر