کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مسابقه معماری طراحی شهر مریخ

سایت

 هرجایی در Vallee Marineris ، Mars. بالای سطحی یا زیرزمینی یا بر روی سطح

جوایز

مجموعا 20000 دلار + علاوه بر نرم افزار تجربه ی سه بعدی

ورک شاپ آزمایشگاه نیرو شهر مارس، برنامه ی ریاضی علوم و علوم انسانی مریخ در آگوست 2018 در Los Angeles. (بدون محاسبه ی هزینه های سفر)، شامل بازدید از کمپانی های معتبر و پیشگام هوافضا. ارتباطات با صنایع فضا و حرفه های آینده.

بازگشت به داستان

این سومین سال برگزاری این مسابقه خواهد بود که بر زیر ساخت ها، معماری و نوآوری تمرکز کرده است، ما به دنبال همکاری با تیم های برنده برای ایجاد نقشه های اولین شهرهای در مریخ هستیم.

تیم های منتخب میتوانند برای ادامه این مسیر حرفه ای و منحصر به فرد در معماری فضایی/ مریخ استفاده می کنند (معماری مریخ[1]) کشاورزی، مریخ، مهندسی زیست شناسی میکرو گرانشی و  Mix Reality (VR/AR) مریخ از تبلیغات استفاده کنند.

در طول دو هفته برنامه مربیگری تابستانی مریخ، تیم های منتخب دانش و مهارتشان در کشف این سفر منحصر به فرد مسابقه مریخ توسعه میدهند. شخصیت های متخصص فضا که در ورک شاپ و جشن های قبلی حضور داشته اند: Moon walker Buzz Aldrin، Space walker Dr. Gregory Chamitoff و Jedi Master، خالق Yuri’s Night Loretta Whitesides. تیم های فینالسیت از صنایع فضایی هم بازدید میکنند (بازدید های قبلی: NASA JPL، Virgin Galactic، SpaceX، Mojave desert) و درباره ی راهی که این پیشتازان برای رساندن ما به مریخ میسازند یاد میگیرند. تیم های فینالیست یاد میگیرند که طرح هایشان را ابزار هایی که بیشترین آینده نگری را دارند و آزمایش برخی از نمونه اولیه بسازند.

یکی از جشن های مسابقه در پاییز برگزار میشود مکانی در لس آنجلس که برندگان دعوت شده اند تا جایزه هایشان را دریافت کنند، این رویداد به اسم “اسکار نوآوری های مریخ” شناخته شده است.

در نهایت طرح های برنده در تمام طول سال در فهرستی از فضای معتبر، معماری، طراحی شهری، کنفرانس های تکنولوژی و شرکت های سراسر جهان، که Mars City Design™ برای آن به آن دعوت شده اند، نمایش داده میشوند. مثال هایی از پروژه های 2017 را در https://www.marscitydesign.com/2017 مشاهده کنید.

اگر طرح های برنده توسط سرمایه گذاران انتخاب شده باشند، میتوانند برای تامین یودجه برای کمک به توسعه ی ایده هایشان از مزایای مالی  Mars City Design™ یا شرکت در کمک مالی ناسا استفاده کنند.

لطفا به این جنبش بپیوندید و از پیشگامان باشید، دیدگاه های خود را ارائه دهید و تاریخ آینده را بسازید. اطلاعات بیشتر https://www.marscitydesign.com/competition-2018

تاریخ ثبت نام: 30 نوامبر، 2017

تاریخ ارسال آثار: 30 نوامبر، 2017


لینک ثبت نام
 https://www.marscitydesign.com/competition-2018
سایت ها

http://bustler.net/competitions/5625/mars-city-design-challenges-2018


نام مسابقه معماری طراحی شهر مریخ
Print
مسابقه معماری طراحی شهر مریخ
ارسال شده: آبان 15, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: sara
تعداد نمایش ها: 781

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر