مسابقه معماری طراحی خانه مقرون به صرفه لندن

موضوع  

لندن شهری با هزینه های زیاد زندگی است. به جز برای ثروتمندان پیدا کردن خانه مناسب در لندن تقریبا برای همه افراد غیر ممکن است. طبق گزارش UBS خانه های لندن، در جدول گران ترین خانه های جهان در رتبه دوم و پس از ونکور قرار دارند. خانه های لندن در ۲۰۱۴-۲۰۱۶ به دلیل سرمایه گزاری های خارج از کشور و نرخ پایین بهره ۲۵% افزایش قیمت داشته اند. این درصد از افزایش سبب شده به دست آوردن خانه در لندن پس از هنگ کنگ از غیرممکن ترین خریدها باشد.

برای مسابقه معماری طراحی خانه مقرون به صرفه لندن از شرکت کننده ها میخواهیم کانسپتی برای فاز آزمایشی خانه های مقرون به صرفه بریتانیایی ارائه دهند. برای موفقیت آمیز بودن این پروژه، طراحی ها باید به راحتی ساخته شوند تا با کمترین استفاده زمین و منابع طبیعی تعداد خانه ها افزایش پیدا کنند.

خانه های طراحی شده باید به قدری منعطف باشند که بتوانند در هر موقعیتی از لندن ساخته شوند و از نظر اندازه و ظرفیت برای زندگی ساکنان متفاوت مناسب باشند. برای تعداد واحدهای مسکونی در هر بلوک و موقعیت آنها تصمیمی گرفته نشده است. بنابراین شرکت کنندگان میتوانند هر بخشی از لندن را به عنوان سایت پروژه شان انتخاب کنند.

برای انتخاب سایت باید حتما به خلاصه مسابقه معماری طراحی خانه مقرون به صرفه لندن توجه نمایید.

این مسابقه معماری برای برنامه ریزی معقول و فکر های تازه برگزار میشود. پروژه هایی که استراتژی های نوآورانه و طراحی هایی داشته باشند که بحران مسکن را بهبود بخشند، برنده مسابقه معماری طراحی خانه مقرون به صرفه لندن خواهند بود.

پروژه های ارسالی باید هماهنگ با موقعیت و فرهنگ شهر باشند.

 

زمان تحویل و داوری طرح ها

تاریخ ثبت نام : 17,مهر

تاریخ ارسال آثار : 14,آبان

اهداف مسابقه 

کانسپتی برای فاز آزمایشی خانه های مقرون به صرفه بریتانیایی طراحی کنید که به راحتی ساخته شود و با کمترین استفاده زمین و منابع طبیعی تعداد خانه ها افزایش دهد.

برای تعداد واحدهای مسکونی در هر بلوک و موقعیت آنها تصمیمی گرفته نشده است. بنابراین شرکت کنندگان میتوانند هر بخشی از لندن را به عنوان سایت پروژه شان انتخاب کنند.

خانه های طراحی شده باید به قدری منعطف باشند که بتوانند در هر موقعیتی از لندن ساخته شوند و از نظر اندازه و ظرفیت برای زندگی ساکنان متفاوت مناسب باشند. این خانه ها باید از نظر اندازه و ظرفیت برای زندگی ساکنان متفاوت مناسب باشند.


شرایط شرکت در مسابقه

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است. شرکت کنندگان به هیچ مدرک حرفه ای نیاز ندارند. پروژه های ارسالی میتوانند حاصل طراحی یک نفر یا گروه هایی با حداکثر ۴ عضو باشند.

اثر شما باید به صورت دیجیتال به نشانی works@icarch.us  ارسال شود.


جوایز


جایزه رتبه اول: ۳,۰۰۰ دلار امریکا

نشر اثر، مدرک شرکت در این مسابقه

جایزه رتبه دوم: ۱,۵۰۰ دلار امریکا

نشر اثر، مدرک شرکت در این مسابقه

جایزه رتبه سوم: ۵۰۰ دلار امریکا

نشر اثر، مدرک شرکت در این مسابقه

جایزه دانشجویی BB ۵۰۰: دلار امریکا

نشر اثر، مدرک شرکت در این مسابقه

جایزه سبز BB ۵۰۰: دلار امریکا

نشر اثر، مدرک شرکت در این مسابقه

علاوه بر موارد بالا از میان آثار شرکت کننده در این مسابقه ۶ اثر تقدیر شده هم انتخاب خواهند شد.


 

اطلاعات بیشتر

نام مسابقه معماری طراحی خانه مقرون به صرفه لندن
Print
ارسال شده: اردیبهشت 17, 1397,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 862

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر