مسابقه معماری خانه هنرمند ایبیزا

موضوع  

بسیار مفتخریم که MArch Valencia برای سومین بار به reTHINKING اعتماد کرده تا برگزاری مسابقه ای را برعهده بگیرد که برای یکی از بخش های مسابقه، علاوه بر جایزه بورسیه ای هم به شرکت کننده تعلق می گیرد. با توجه به موارد گفته شده ما مسابقه معماری خانه هنرمند ایبیزا را برگزار می کنیم.

ما تمام اطلاعات تبلیغاتی را برای شما ارسال خواهیم کرد تا در صورت امکان آنها را در شبکه های مختلف به اشتراک بگذارید. ما معتقدیم مسابقه معماری خانه هنرمند ایبیزا موقعیت فوق العاده ای برای معماران جوان است تا بتوانند در مسابقه ای عادلانه شرکت کنند و بیشتر یاد بگیرند.


زمان تحویل و داوری طرح ها

 

تاریخ ثبت نام : 18,خرداد

تاریخ ارسال آثار : 18,خرداد

شرایط شرکت در مسابقه  

برج پایرت، در ایبیزا، یکی از معروف ترین سازه های دفاعی این جزیره است. هر سال توریست های زیادی از این برج دفاعی بازدید می کنند. نام اصلی این برج Torre de Es Savinar یا Cap d’es Jueu است. پایرت بلند ترین برج ایبیزا است اما جذابیت اصلی آن چشم انداز زیبای جزیره Es Vedrà  و Vedranell است که از بالای این برج دیده می شود. در روز هایی که هوا صاف است کوه Montgó de Denia هم از بالای این برج قابل مشاهده می باشد.

منطقه ای که این برج درآن  قرار دارد شرایط متفاوتی دارد، ناحیه ای صخره ای، ناحیه هایی با شیب ملایم و ناحیه ای در خلیج پایینی که مستقیما با دریا در ارتباط است. به همین دلیل است که طراحی این پروژه باید آزادانه صورت پذیرد. شرکت کنندگان این مسابقه باید خودشان تصمیم بگیرند که به چه شکلی میخواهند در این فضا طراحی کنند و برای این که بتوانند از فضا تا بیشترین حد ممکن استفاده نمایند چه استراتژی دارند.

در حقیقت این مکان الهام بخش ترین منطقه این جزیره است، به همین دلیل به عنوان نقطه ای ایده آل برای طراحی خانه ای برای ریلکسیشن و آرامش درونی انتخاب شده است. جایی که فرهنگ، احساسات و هنر می توانند با استفاده از معماری در آن نمود پیدا کنند. این طرح باید حاصل خلاقیت های دیداری، موسیقیایی یا فیزیکی برای اقامت یک هنرمند (معمار، موزیسین، شاعر، نقاش و …) باشد. خانه طراحی شده می تواند تنها در موقعیت های خاصی استفاده شود یا دائما مورد استفاده ساکنانش باشد. بنابراین طراح با توجه به حرفه کاربرش این خانه را طراحی می کند. طرح پیشنهادی باید حداقل یک اتاق، استودیو، نشیمن، غذاخوری، فضایی برای استفاده از چشم انداز اطراف و یک سرویس بهداشتی داشته باشد.

 


ژوری

Fran Silvestre Navarro (گروه معماری Fran Silvestre)

Chang Kyu Lee (گروه معماری GEBDESIGN )

Sara Galante (Ganadora Concurso #خانه اکو Sahara )

Carmen Moreno Álvarez، معمار

 


جوایز

مجموع جوایز – ۵۰۰۰ یورو

جایزه ۲۰۰۰ یورویی برای مدرک بین المللی March

جایزه رتبه اول: ۱٫۵۰۰ یورو

سه اثر برتر(برای سه نفر): ۵۰۰ یورو

از میان آثار ارسال شده ۱۰ اثر برتر هم انتخاب خواهند شد.

اطلاعات بیشتر

نام مسابقه معماری خانه هنرمند ایبیزا
Print
ارسال شده: اردیبهشت 2, 1397,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 526

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر