فراخوان چهارمین دوره مسابقات مهارت سنجی «فن آورد»

موضوع  

 

فن‌آورد تنها یک رقابت نیست! فن‌آورد یک اعتقاد است، اعتقاد به اینکه وقت آن شده ‌است که استعداد و تخصص افراد، آینده را رقم بزند نه مدرک و نمره آنان. فن‌آورد با روشی نوین و منحصر به فرد، مهارت‌های تخصصی و استعداد افراد را در رقابتی جذاب و چالش برانگیز محک زده و بهترین‌ها را شناسایی و حمایت می‌نماید. اهدای جوایز مجموعاً بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، اعطای گواهی معتبر، معرفی به شرکت‌های پیشرو در زمینه‌های دانش‌بنیان و شناسایی حوزه‌های فعال صنعت و بازار کار، تنها بخشی از مزیت‌های حضور در رقابت فن‌آورد است. مرحله اول این رقابت‌ها، اسفند ماه سال ۹۶ و فروردین ماه سال ۹۷ و به صورت اینترنتی و مرحله نهایی آن، اردیبهشت ماه سال ۹۷ به صورت حضوری برگزار می‌گردد. فن‌آورد توانایی‌های واقعی شما را به چالش کشیده و شما را به بهترین‌ها متصل می‌کند.


زمان تحویل و داوری طرح ها

 

تاریخ ثبت نام : 30,فروردین

تاریخ ارسال آثار : 10,اردیبهشت

 

مزایا

-مسابقه معماری فن­‌آورد در واقع یک فرآیند مهارت‌سنجی و حل مسائل واقعی میان معماران خوش‌ذوق، مستعد و توانمند است

-در مسابقه معماری، مدرک و سابقه کاری معماران آخرین اولویت جهت شناخت آن‌هاست، تکیه ما در این مسابقه به مهارت، هوش و نوآوری معماران محترم است.

-این فراخوان امیدوار است به عنوان یکی از بزرگترین مسابقات معماری ایران بخش خوبی از ماهرترین طراحان و معماران کشور عزیزمان ایران را شناسایی و به جامعه‌های تخصصی و کارفرمایان پروژه‌های معماری متصل نماید.

-از مهمترین اهداف این مسابقه جذاب و چالش‌برانگیز ایجاد بستر ارتباط مستقیم و مستمر میان معماران و بازار کار حرفه‌­ای است.

-طراحان و معماران محترم که به منظور بالا بردن مهارت­‌های خود، درگیر فضای آکادمیک گشته و فرصت ارتباط‌­گیری با فضای کار را از دست داده­‌اند، در این مسابقه برای ایشان فرصتی ایجاد می‌­شود تا توانایی‌ها و مهارت‌های خود را اثبات کنند.

-شبکه‌سازی متخصصین حوزه طراحی و معماری از اهداف این مسابقه است، در جریان مسابقه حضوری شرکت‌کنندگان می‌­توانند با همتایان خود و اساتید مطرح حوزه‌های تخصصی مسابقه در یک گردهمایی بزرگ آشنا شوند.

-فن‌آورد تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت مسابقه، فرهنگ شایسته‌سالاری و توزیع فرصت عادلانه را جایگزین گزینش‌های ناسالم دیگر کند.


 جوایز

-جایزه نفر اول:

۱۰ میلیون تومان + گواهی معتبر +  تندیس فن‌آورد + اعطای رتبه ملی

-جایزه نفر دوم:

۳  میلیون تومان + گواهی معتبر +  تندیس فن‌آورد + اعطای رتبه ملی

-جایزه نفر سوم:

۲  میلیون تومان + گواهی معتبر + تندیس فن‌آورد + اعطای رتبه ملی


اطلاعات بیشتر

نام فراخوان چهارمین دوره مسابقات مهارت سنجی «فن آورد»
Print
ارسال شده: اردیبهشت 1, 1397,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 880

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر