طرح ملی مسکن قیمت‌ها را کاهش می‌دهد؟

طبق گزارش تکنوساخت (Technosakht.com و به نقل ازخبر گزاری تسنیم، جهانبخش محبی‌نیا اظهار کرد: مشکل مسکن متاسفانه هنوز در کشور حل نشده است. به‌رغم اینکه مسکن نیاز اولیه و ضروری مزدم به شمار می‌رود در سال‌های اخیر به یک کالای سرمایه‌ای مبدل شده و باید تدابیری اندیشیده شود تا این نیاز اولیه مردم به سرپناه با راهکارهای مناسب داشته باشند.

وی با اشاره به طرح ملی مسکن، ادامه داد: طرح وزارت راه به‌عنوان ابزاری برای انتظام بخشیدن به تولید مسکن و اقتصاد تدوین شد که باید تلاش شود این طرح بتواند اجاره و قیمت خرید مسکن در سبد خانوار را کاهش دهد تا با کاهش قیمت و تبدیل آن به کالای مصرفی و مورد نیاز مردم، بتوان رفاه را به خانوارها بازگرداند.

 وی تصریح کرد: اهتمام و جدیت در دولت و وزارت راه و شهرسازی وجود دارد و تلاش می شود طرح اقدام ملی تولید مسکن را به سمت و سویی ببرد که عملیات فوق به موفقیت برسد. زیرا انحراف از مسیر اهداف تولید مسکن ملی برای اقشار متوسط و به ویژه کم درآمد مورد پذیرش هیچیک از نمایندگان نیست.

محبی‌نیا اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن را تدبیری مناسب برای ایجاد تعادل نسبی در اقتصاد دانست و گفت: باید تلاش شود تا سمت و سوی عملیات مربوط به مسکن و طرح‌های ملی مسکن به سمتی برود که بخشتشریفاتی مسکن از بین برود و شاهد نقطه تعادل در اقتصاد کلان باشیم و مسکن نیز جایگاه خود را پیدا کند.

نام طرح ملی مسکن قیمت‌ها را کاهش می‌دهد؟
نوع محصول-خدماتتکنوساخت,اخبار,اجاره مسکن,اجاره مسکن در تهران, اجاره مسکن ارزان در تهران, اجاره بهای مسکن در تهران, اجاره مسکن تهران, اجاره خانه حیاط دار در تهران, اجاره بهای مسکن, اجاره مسکونی تهران, اجاره خانه در تهران, اجاره مسکن روزانه تهران, اجاره خانه غرب تهران, اجاره خانه غرب, اجاره خانه قدیمی در تهران, اجار
Print
ارسال شده: آبان 14, 1398,
دسته ها: اخبار, اخبار روز,
نظرات: 0,
نویسنده: admin300
تعداد نمایش ها: 420

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر