چسب کاغذ دیواری و انواع برندهای آن

چسب کاغذ دیواری و انواع برندهای آن

 

چسب مخصوص کاغذ دیواری (Wallpaper adhesive or wallpaper paste) چسب مخصوصی بر پایه نشاسته اصلاح شده یا متیل سلولز است که برای فیکس کردن کاغذ دیواری به دیوارها استفاده می شود.ویسکوزیته نازک برشی معمولی و چسبندگی به نسبت بالا  این  چسب را به یک چسب لایه ای تبدیل می کند،این خواص برای تسریع نفوذ چسب به کاغذ و دیوار مورد نیاز است و همچنین سرعت اتصال را کاهش می دهد که زمان چسباندن کاغذ را برای تنظیم کردن تصویر زمینه به درستی روی دیوار میسر می کند. چسب های کاغذ دیواری معمولا در کیسه ها یا جعبه ها به صورت خشک و پودری - پولکی به بازار ارائه می شوند که در زمان مصرف با حلال آن یعنی آب برای تولید چسب مخلوط می شوند،در برخی از برند ها به صورت مایع و ترکیب شده با حلال نیز فروخته می شوند.

چسب کاغذ دیواری با برندهای مختلفی تولید می شود و انتخاب صحیح توسط نصاب کاغذ دیواری ماهر صورت میگیرد.

یکی از بهترین برندهای چسب کاغذ دیواری که عرضه شده و سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود قرار داده است برند آیستر می باشد که با استقبال زیادی روبرو شده و بازخورد کاملا رضایت بخشی در میان همگان داشته است. با توجه به کیفیت بالای این برند متاسفانه نمونه  های تقلبی آن نیز وارد بازار شده است. لذا برای خرید این برند از چسب کاغذ دیواری تنها با مراکز معتبر آن در ارتباط باشید.

 

 

 

چسب کاغذ دیواری اصل آیستر

 

 

                                                                        

                                                    

 

 

نمونه تقلبی چسب کاغذ دیواری آیستر    

 

 

 

                                                                                                                                            

 

 

 

 

Image

 

 

 

 

 

 

 

لطفا مواظب اجناس تقلبی باشید.

 

                                                                     

Print
ارسال شده: بهمن 15, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1365

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر