مسابقه بین المللی طراحی دانشگاه دوبلین

موضوع  


 

محوطه آینده دانشگاه – مسابقه طراحی بین المللی دانشگاه دولبین تصمیم بر توسعه و مفرح کردن محوطه گسترده دانشکده دانشگاه (UCD’s)  دارد. این مسابقه – مرحله اول این مسابقه در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه ۲۶ مارچ، ۲۰۱۸ تمام میشود – در جست و جوی یک تیم برجسته چند رشته ای برای دو طرح بسیار ضروری است.

در ابتدا، نقشه اصلی محوطه ورودی یک استراتژی جدید شهری برای محوطه ۲۳٫۸ هکتاری ایجاد خواهد کرد که با جابجایی، معماری و حوزه عمومی در معرفی کیفیت محوطه به دانشگاه کمک میکند. یکی از موارد مهم برای این طراحی یک ورودی و خروجی مشخص، بی پروا و قابل ملاحظه برای شناسایی دانشگاه و سایت آن در دولبین است.

عنصر دوم، مرکز ۸۰۰۰ متر مربعی برای مرکز طراحی خلاق است – یک فضای برجسته که یک کارگاه آموزشی– که نشان دهنده خلاقیت دانشگاه است و فصاهای داخلی را توسعه میدهد. مجموع ارزش این مرکز برای طراحی خلاقانه حدودا ۴۸ میلیون یورو است.


زمان تحویل و داوری طرح ها

 

تاریخ ثبت نام : 6,فروردین,1397

تاریخ ارسال آثار : 6,فروردین,1397



ارکان مسابقه


 در ابتدا دانشگاه به دنبال بیان علاقه از گروه های چند رشته ای است که با راهنمایی مشاور سرپرست با تجربه در معماری، مستر پلنینگ، طراحی شهری، لند اسکیپ، پایداری، برنامه ریزی مهندسی و حمل و نقل سازمان دهی شده اند. در مرحله دوم از تیم ها دعوت می شود تا پیشنهاد های دیگری هم ارائه دهند که این پیشنهاد ها محدود به برنامه ریزی، طراحی روشنایی، راه یابی و دسترسی نیستند و تیم های بین المللی باید با یک تیم اجرایی از کشور میزبان تیم شوند.





جوایز

۴۰۰۰۰ یورو به هر یک از آثار برنده اهدا میشود.


دریافت اطلاعات بیشتر

نام مسابقه بین المللی طراحی دانشگاه دوبلین
Print
ارسال شده: اسفند 7, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 569

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر