کلمات کلیدی:
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

صرفه­ جویی برق با محصول جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت سامسونگ الکترونیکس حوزۀ خاورمیانه و آفریقا (منا) دستگاه تهویۀ هوای دیواری Wind-FreeTM خود را در نمایش منا در کشور سنگاپور رونمایی کرد که علاوه­ بر اختصاص جایزه نوآوری به خود قادر است ۷۲% در مصرف برق صرفه ­جویی کند نمونه ایستاده این دستگاه در کرۀ جنوبی بسیار موفق بوده است.
دستگاه تهویه هوای مدل AR۵۰۰M با استفاده از روش سرمایشی Wind-Free دمای مناسب در اتاق را حفظ می­ کند که در آن هوای سرد ازطریق ۲۱ هزار سوراخ ریز عبور هوا در اتاق پراکنده می ­شود. این سیستم سرمایش دو مرحله دارد که در مرحلۀ اول حالت سرمایش، سریع دمای اتاق را پایین می ­آورد و وقتی به دمای دلخواه رسید حالت هوای پایدار همان دما را حفظ می­کند این روش باعث صرفه­ جویی مصرف برق تا ۷۲% درصد می­ شود.
موتور این دستگاه با استفاده از یک مبدل دیجیتالی هشت پله­ ای مجهز به فن ­آوری تقویت قدرت، موجب می­شود تغییرات کاهش پیدا کند که به این ترتیب انرژی کلی لازم کاهش یافته و زمان برای رسیدن به کمپرسور به حداکثر سرعت کم­تر می ­شود. هم­چنین این مدل مجهز به وای ­فای است که امکان کنترل آن از هر مکانی را با استفاده از اپلیکیشن Smart Home سامسونگ فراهم می ­کند.
کاربران می ­توانند از راه دور دما و تنظیمات دستگاه را کنترل و اطلاعات عملکرد و مصرف انرژی آن و نیز روش­های حل مشکل درصورت نیاز به تعمیر را به ­صورت آنی دریافت کنند. معماری سه وجهی منحصر به فرد AR۹۵۰۰M، دارای فضای ورودی بزرگ­تری است که امکان مکش هوا به ­صورت گسترده را فراهم می­کند. درعین حال بهترین عرض و زاویۀ خارجی هوا را به دست می ­دهد تعداد بیش­تر تیغه ­های متحرک و فن بزرگ ­تر آن باعث می ­شود که هوا سریع ­تر خنک شده و با سرعت و در مکان بزرگ­تری منتشر شود.

Print
صرفه­ جویی برق با محصول جدید
ارسال شده: فروردین 21, 1396,
دسته ها: اخبار, مسابقات,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1069

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر