پارس شعاع توس

کد آگهی : 3220

مطلب قبلی تجهیز تونل
مطلب بعدی قائم الکترونیک
Print
923 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نام پارس شعاع توس
استانخراسان رضوی
شهرمشهد
نوع محصول-خدماتلامپ

شرکت پارس شعـاع توس به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع لامپ‌های فلورسـنت و LED با در اختیـارداشتن دانش فنی برتـر و برخورداری از پیشـرفته‌ترین تجهیـزات، ماشیــن‌آلات، دستگاه‌های آزمایشـگاهی و کیفیتـی با بهــره‌گرفتن از مجـرب‌ترین مهنــدسان و متخصصـان این رشتـه و ارتبـاط مستمـر با شـرکت‌های بـزرگ و مطـرح بین المللی در این زمینه توانسته است محصــولاتی با کیفیـت بــرتر و ســازگار با محیـط زیست ارائه کند. شرکت پارس شعـاع توس در راستـای تکریم حقوق مصرف کنندگان، صـرفه‌جویی در حامـل‌های انـرژی و رعایت اصـل اساسی حفـظ اشتغـال و تولیـد ملی با تولیـد انبـوه لامپ‌های کم‌مصـرف، لامپ و چـراغ LED، طـراحی و سـاخت انواع بالاسـت‌های الکترونیکی رانـدمان بالا، انواع کلید‌های خودکار مینیاتوری و محافظ جان، انواع لامپ و چـراغ فلورسنت PLL و FML و چسـب برق توانسته گامی مؤثـر در توسعه و پیشـرفت کشور و اشتـغال صـدها نفر نیـروی کار بردارد و در این راه همــواره با دانش فنـی بالا و متخصصـان کارآزموده افقی روشن را در صنـعت روشنــایی، الکترونیک و الکتریک کشــور ترسـیم کرده است.

شرکت پارس شعــاع توس با دراختیارداشتن حدود 20000 مترمربع زیربنا، 400 نفــر نیروی کار به طور مستقیم و تاسیس چندین کارخانه و برند جدید ، همواره یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی در صنعت روشنایی ، الکتـرونیک و الکتریک کشور بوده و در این راه روزبه‌روز به‌دنبال پیشرفت و ترقی است.

شماره تماس: 

35413006- 051

35411634- 051

35413008- 051

ایمیل:info@Parsshoatoos.com

آدرس: کارخانه : مشهد-شهرک صنعتی توس -بلوار اندیشه -نبش اندیشه ۶ - شماره ۲۰۷ 

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر