ثبت نام


باشگاه تکنوساخت فعال در حوزه ی صنعت ساختمان در بخش های مصالح و ماشین آلات و مهندسی و ساخت می کوشد با اهدافی نظیر صرفه جویی در وقت مخاطبان، معرفی محصولات با کیفیت و تبلیغات رایگان برای کلیه ی فعالین این حوزه، فضایی برای دسترسی تمام کسانی که به هر طریقی درگیر طراحی و اجرای ساختمان هستند، فراهم کند تا ضمن تسهیل در دسترسی و کسب اطلاعات لازم ساختمانی و ارائه ی هر چه بهتر این خدمات به هموطنان عزیز ایرانی در هر نقطه از کشور پهناورمان، به معرفی کلیه ی صاحبان مشاغل ساختمانی و مربوطه بپردازد.


لذا مهندسین ساختمانی و صاحبان مشاغل مربوطه با عضویت در سایت تکنوساخت ضمن تبلیغ و معرفی محصولات و پروژه های خود می توانند از مزایای ویژه ی عضویت در "باشگاه تکنوساخت"، بهره مند شوند.


همچنین در بخش فرهنگ و آموزش با پشتیبانی از کارهای مطالعاتی و علمی در تمامی حوزه های مرتبط با ساختمان در ارتباطی تنگاتنگ با دانشجویان، اساتید، ناشران کتاب های مربوطه، آموزشگاه ها و نشریات خواهد بود. عضویت شما عزیزانِ جامعه ی علمی و آکادمیک در باشگاه تکنوساخت ضمنِ افتخار برای ما موجب گسترش فعالیت های علمی و مطالعاتی ما در این زمینه و تخصیص امتیازاتی ویژه برای شما عزیزان خواهد شد.

 

 

با پر کردن فرم زیر  برای ثبت نام اقدام کنید.

 

 

*توجه: عضویت در این وب سایت آزاد می باشد. به محض ثبت اطلاعات شما در وب سایت، مجوز دسترسی برای شما اعطا خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید پر کردن تمام فیلدهای ستاره‌دار الزامی می‌باشد. - (توجه: - فرایند ثبت‌نام ممکن است چندین ثانیه زمان ببرد. پس از کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام، تا زمان پاسخ سیستم منتظر بمانید.)

آدرس ایمیل معتبری را وارد نمایید
شماره تلفن را وارد نمایید
کلمه‌عبور را وارد نمایید