رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدرسه معماری معمارانه

استان:تهران

شهر:تهران

 

مدرسه معماری معمارانه یک مؤسسه آموزشی فرهنگی و هنری زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است که هدف خود را در نام خود ، مدرسه معماری، خلاصه نموده است. اساسی ترین اصل حاضر در این سازمان را می توان پایبندی به آموزش متکی بر اخلاق دانست و بر اساس همین اصل، خط مشی مدرسه معماری معمارانهدر جهت همگامی و همکلامی با محیط دانشگاهی است و نه صرف یک موجود وابسته به حضور آن. این امر بدین معنی است که خدمات مورد نظر مدرسه معماری معمارانه نه از جنس محیط دانشگاه است و نه از جنس مایحتاج برای ورود به این محیط. بلکه حرکتی است در جهت همگام شدن با دانشگاه برای آموزش و هدایت  مخاطبینی که چیزی بیش از این را طلب می کنند و تفاوتی میان خود و دیگران را در محیط عمل و نظر معماری خواستارند.

تماس:

آدرس: تهران، اتوبان جلال آل احمد (مسیر شرق به غرب)، نرسیده به پل گیشا، روبروی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، نبش کوچه اول، پلاک ،9 واحد 3


تلفن: 02188006765 
         02188011842


فکس: 02188357860


وب سایت : www.memaranehgroup.com



Print
مدرسه معماری معمارانه
ارسال شده: فروردین 16, 1396,
نظرات: 0,
نویسنده: سید آذربرا
تعداد نمایش ها: 1116

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر