بازخوانی اندیشه ایران‌شهر؛ روایت پیشگامان عکاسی از شهرهای ایران

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران کتاب «بازخوانی اندیشه ایران‌شهر؛ روایت پیشگامان عکاسی از شهرهای ایران» را در قطع رحلی و در شمارگان هزار نسخه به کوشش سوسن جعفری و مجید قره‌زاده شربیانی منتشر کرده است.

این کتاب که به مناسبت نمایشگاه عکسی به همین نام مشتمل است بر عکس های ۲۶ عکاس ایرانی و خارجی است که در طول ۱۵۰ سال اخیر در سفر به ایران به روش‌های مختلف از قبیل عکاسی از بالا با بالن و هواپیمای ملخی و همچنین عکس‌های دوره معاصرتر که با هلی‌کوپتر گرفته شده‌اند.

عکس‌های چاپ شده در این کتاب که هر یک سندی ارزشمند از نظام شهرسازی ایران معاصر محسوب می‌شوند، به همت شرکت عمران و بسازی شهری ایران از آرشیوهای مختلف از قبیل کتابخانه ملی ایران، کتابخانه ملی ونیز، موزه متروپلیتن نیویورک، گالری اسمیتسونین واشنگتن، کتاب ایران در ۱۱۳ سال پیش، گالری‌های کاخ موزه‌های گلستان و نیاوران و ... اخذ و در نمایشگاه و کتاب عکس بازخوانی اندیشه ایران‌شهر بازنشر شده‌اند.

نام بازخوانی اندیشه ایران‌شهر؛ روایت پیشگامان عکاسی از شهرهای ایران
استانسراسری
شهرسراسری
نوع محصول-خدماتکتاب
Print
بازخوانی اندیشه ایران‌شهر؛ روایت پیشگامان عکاسی از شهرهای ایران
ارسال شده: تیر 31, 1396,
دسته ها: کتاب, معماری,
نظرات: 0,
نویسنده: فراسی
تعداد نمایش ها: 962

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر