دسته بندی
پربازدیدترین اخبار

آسمان خراشی داخل درخت سکویای عظیم

آسمان خراشی داخل درخت سکویای عظیم
مجله طراحی و معماری eVolo روی طرح های نوآورانه برپایه پیشرفت های تکنولوژیکی قرن 21 تمرکز دارد. آن ها از سال 2006 رقابت سالانه آسمان خراش برگزار کرده و از معماران سراسر جهان دعوت کرده اند تا رویاهای خود را رها کنند و ایده آسمانخراش هایی که در ذهن دارند را مطرح کنند.
 
یکی از 44 پروژه ارسالی به این مسابقه، آسمان خراش سکویای عظیم بود که توسط گروهی از معماران کره جنوبی مطرح شده بود و برنده لوح تقدیر شد. کانسپت معماری این آسمانخراش ایده تمایل همیشگی انسان برای تسلط بر طبیعت، تلاش برای یافتن تعادل و هماهنگی با آسمانخراش و انتخاب درخت سکویا به عنوان قالب کار است. باتوجه به اینکه مدرنیزاسیون به زندگی درختان سکویا لطمه زده است، این کانسپت از تنه خالی این درختان غول پیکر درحال مرگ استفاده می کند.

این سازه انسان ساخت فضای زندگی برای انسان فراهم می کند و به عنوان یک اندام مصنوعی بلافاصله به جای تنه از دست رفته درخت فعالیت خود را آغاز می کند. این پروژه سعی دارد به بازدیدکنندگان درباره این شگفتی های طبیعت آموزش دهد درحالی که احساس کوچکی بی نهایت در میان این موجودات غول پیکر 100 متری با تاریخچه 27 قرن القا می کند.

آسمانخراش داخل درخت سکویای عظیم
 
آسمانخراش داخل درخت سکویای عظیم 
 
آسمانخراش داخل درخت سکویای عظیم 
 
آسمانخراش داخل درخت سکویای عظیم
Print
ارسال شده: خرداد 1, 1396
نظرات: 0
رتبه بندی این مطلب:
5/0
2136

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر