مهندسی و ساخت, پیمانکاران-استادکاران, خدمات ساخت, سوله

شرکت صنعتی سامان سوله

شرکت صنعتی سامان سوله با مساحت 5000 مترمربع دارای4 سالن مجزا که  2 سالن آن برای توليد ، يک سالن رنگ و يک سالن شات بلاست می باشد و همچنين با  بيش از ربع قرن در امر توليد اسکلت‌های پيش ساخته فلزی و سوله فعاليت گسترده داشته و بيش از صدها سالن صنعتی و ساختمانی جهت مصارف مختلف توليد نموده که هم اکنون هموطنان عزيز از آن بهره مند می باشندسرعت ساخت و کيفيت بالا در همه موارد مورد نظر بوده و پروژه های تحويلی اين شرکت گواه بر اين ادعا میباشد و در حال حاضر از جمله موفق ترين شرکت های توليدی اسکلت فلزی بوده و از پرسنل مجرب و حرفه ای برخوردار می باشد که اميد است با شرکت های مختلف همکاریهای لازم صورت گيرد  ظرفيت توليد اين شرکت در ماه 750 تن ( سازه های فلزی300 تن و پروفيل باز 450 تن )  می باشد.

زمينه فعاليت شرکت :
  1. طراحی مهندسی با استفاده از نيروهای متخصص در زمينه های علمی و استاندارد جهت طراحی محاسبه و اجرای پروژه های ساختمانی و صنعتي.
  2. توليدات - اسکلت فلزی، انواع سوله ، پل های فلزی، جرثقيل سقفی درون کارگاه و همچنين انواع پروفيل باز ، زد ، نبشی، ناودانی و ... توسط پرس برک.
  3. تجهيزات : دارای2 کارخانه اسکلت فلزی با داشتن گيوتين 6 متری تا ضخامت برش 20 ميل و پرس برک ، دارای يک سالن رنگ و يک سالن شات پلاست ، 6 دستگاه جرثقيل سقفی در چهار سالن و يک دستگاه ليفتراگ و همچنين يک دستگاه جرثقيل خودرو در شهرک صنعتی اشتهارد تحت پوشش وزرات صنايع با پروانه بهره برداری در امر توليد اسکلت های فلزی پيش ساخته و قابل نصب  با اتصالات پيچ و مهره ای و يا جوش در محل پروژه

آدرس: سهروردی شمالی ، بن بست آجودانی ، پلاک 5 ، طبقه چهارم

شماره تلفن: 88739328-021 تلفکس : 88739684-021