ترفند و ایده, معماری, سازه, دکوراسیون داخلی

یک خانه آرام و زیبا که اجازه می دهد...

یک خانه آرام و زیبا که اجازه می دهد درختان کاج از کف و سقف آن رشد کند

افتخار صاحبان این خانه نو و  مدرن واقع در لیتوانی که همیشه می خواستند در یک خانه کنار نهر و یا رودخانه کوچک زندگی کنند تا بتوانند از طبیعت لذت ببرند و بخشی از آن باشند، و در آغوش خانه زیبای خود با آرامش زندگی کنند.همه رویای آنها هنگامی که ArchLAB استودیوی این پروژه فوق العاده را به اتمام رساند، به واقعیت تبدیل می شود. خانه ساخته شده که تمام اطراف آن را طبیعت احاطه کرده است، با جنگل های کاج در دو طرف و با رودخانه در حال عبور کنار آن، که آن را به دو قسمت تقسیم کرده است.


این خانه به دو قسمت اصلی تقسیم شد. یکی از خانه های اصلی با تمام فضاهای اصلی و ویژگی های مشترک است و دیگری خانه کوچک مهمان است. این حجم ها با یک پل باز متصل می شوند. فضاهای عرشه چوبی باعث انتقال بین محیط داخلی و خارجی و همچنین بین اندازه ها و بدون درز می شود. معماران همچنین درختان موجود را در طراحی خود گنجانیده اند، که به آنها اجازه می دهد تا از راه سقف عبور کنند. 


تا آنجا که به طراحی داخلی مربوط می شود،خانه ساده،لطیف و پر از  آرامش از ویژگی های آن است با آشپزخانه جزیره پوشیده از سنگ مرمر و تطبیق backsplash، شومینه رو باز، تخت با کف براق و یک وان  گرد حمام.