ترفند و ایده, معماری, دکوراسیون داخلی

فنگ شویی اتاق خواب

فنگ شویی اتاق خواب 


شاید شما درباره فنگ شویی و افرادی که از این فلسفه استفاده می کنند، شنیده اید که آنها خانه های خود را تغییر دکور می دهند. اساسا کل ایده، ایجاد هماهنگی بین شما و محیط شما است. و اگر یک اتاق وجود دارد که در آن ارزش این کار را دارد که امتحان کنید، آن اتاق خواب خواهد بود.
اول، روی تخت تمرکز کن، چون این قطعه اصلی اتاق است. و باید راحت و به اندازه کافی بزرگ باشد تا شما بتوانید راحت در آن بمانید و از یک شب خوب لذت ببرید. در مورد بقیه اتاق، سعی کنید هر شیء غیر ضروری را که ممکن است تکه اصلی و  داخلی شما را خراب کند، دور کنید. اجازه ندهید هیچ چیزی  کار شما را یادآوری کند، بنابراین میز یا کامپیوتر خود را در اتاق قرار ندهید.


آخرین تصویری که قبل از خوابیدن می بینید شب شما را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین تخت را در مقابل درب یا روبروی حمام قرار ندهید زیرا احتمالا خواب شما را مختل می کند.



عنصر مهم دیگر رنگ دیوارها است. اگر میخواهید صلح و آرامش و اتاق آرام و هماهنگ داشته باشید، از رنگ آبی استفاده کنید، یا اگر ترجیح می دهید ، از سبز استفاده کنید.


ازگیاهان در اتاق خواب استقبال می شود  زیرا آنها هوا را تمیز می کنند و آنها را به طبیعت نزدیک تر می کنند. با این حال، از تعداد زیادی استفاده نکنید، زیرا آنها می توانند تاثیر منفی داشته باشند، و این باعث می شود که اتاق بیش از حد شلوغ و خسته کننده باشد.