اخبار, مسابقات

مسابقه معماری دروازه پارک طبیعت Pape

مسابقه معماری دروازه پارک طبیعت Pape


پارک طبیعت Pape در ناحیه ی جنوب شرقی Latvia محلی برای تماشای پرندگان و خانه ای برای بعضی از منحصر به فرد ترین و باشکوه ترین گونه هایی که در طبیعت یافت میشوند است. این پارک علاوه بر اینکه هر سال خانه ی 50000 پرنده ی مهاجر است، امروزه به دلیل دوباره سازی تعداد زیادی گونه ی بزرگ گیاهخوار به حیات وحش مشهور شده است. مهمتر از همه، معرفی دوباره ی اسب های وحشی بود که توسط کشاورزی و شهرداری ها از منطقه رانده می شدند.

این پارک بیش از 51،000 هکتار گسترش یافته است، هسته پارک دریاچه Pape و Nidas Marsh است که در کنار مسیرهای پیاده روی و پیاده روی چندگانه وجود دارد و به بازدیدکنندگان پارک اجازه می دهد تا به طبیعت متنوعی که در آن وجود دارد، نزدیک شوند.

مسابقه ی دروازه ی پارک طبیعت Pape دومین همکاری با “Pasaules Dabas Fonds”، شریک متعهد WWF در لتونی است. برای این مسابقه ی معماری، از شرکت کننده ها خواسته میشود تا نقطه ای برای ورودی پارک طبیعت طراحی کنند. نقطه ای که همانطور که منظره ی پارک طبیعی، کارکرد عملکردی داشته باشد.

ورودی به یک باجه ی بلیط، جایگاه بازدید کنندگان، یک تراس برای افرادی که برای اردو آمده اند و یک زمین بازی برای بچه ها. طراحان پروژه باید توجه داشته باشند که طرحشان جهره ی یک نشان شهری شناخته شده در سطح بین المللی خواهد بود و باید پتانسیل این را داشته باشد که خودش یک آیکون باشد و به همراه تمام طرح های برنده به عنوان “Worldways Dabas Fonds”، شریک تجاری رسمی WWF در لتونی برای ساخت و ساز ارائه شود.

تاریخ ارسال آثار: 15 نوامبر، 2017

تاریخ ثبت نام: 15 نوامبر، 2017

زبان: انگلیسی

مکان: واشینگتن دی سی، امریکا

نوع: ایده پردازی

جوایز

فینالیست های برتر جوایز زیر را دریافت خواهند کرد:

▫ پذیرش رایگان در کنفرانس CityAge، به ارزش 595 دلار. (بدون محاسبه ی هزینه ی سفر به محل برگزاری کنفرانس) (برای یک نفر)

▫ دعوت نامه برای تیم ثبت نام کننده برای ارائه ی کارشان در کنفرانس زنده یCityAge  در مقابل ژوری در 29 نوامبر، 2017.

▫ ثبت نام رایگان در مسابقه ی طراحی شهری بعدی.

جوایز نهایی به صورت زنده در کنفرانس CityAge ، شهر امریکایی جدید اعلام خواهند شد و برندگان موقعیت معرفی شدن در مجله ی طراحی شهری AIA|DC’s 2017 را خواهند داشت.

هزینه ی شرکت در این مسابقه

فرصت ثبت نام از 25 اکتبر تا 15 نوامبر 2017

▫ برای دانشجو ها: 35 دلار

▫ برای متخصصان: 50 دلار

سایت ها

http://competitions.archi/competition/pape-nature-park-gateway/#more-7776