اخبار, مسابقات

مسابقه دانشجویی باران ذهن 2018

مسابقه دانشجویی باران ذهن 2018


زمان تحویل و داوری طرح ها


تاریخ ثبت نام : 9,آبان

تاریخ ارسال آثار : 19,آبان



دسته بندی 1:

پروژه ی طراحی برای دانشجویان سال اول و دوم دانشگاه رشته های :(معماری،برنامه ریزی شهری،طراحی داخلی،طراحی صنعتی و محصول،و رشته های دیگر مربوط به طراحی و انیمیشن) کلبه ای برای دانشجویانی که در رشته ی هنر و معماری تحصیل می کنند طراحی کنید. فضای کلبه باید برای 4 دانش آموز طراحی شود و فضاهای داخل آن به صورتی هیجان انگیز طراحی شوند تا تجربه ی خارق العاده و اعجاب انگیزی را در اختیار دانشجویان قرار دهد.

 

دسته بندی 2:

طراحی پروژه برای دانشجویان سال سوم و سال پنجم رشته های: (معماری،برنامه ریزی شهری،طراحی داخلی،طراحی صنعتی و محصول،و رشته های دیگر مربوط به طراحی و انیمیشن)

مرکزی هنر و معماری ای را طراحی کنید که توسط زوجی خلاق و خاص اداره می شود که دوره های آموزشی و ورکشاپ های مرتبطی را برای دانشجویان برگزار می کنند تا تجربه ای اعجاب انگیز را به آنها هدیه دهند.

 

دسته بندی 3:

طراحی پروژه برای متخصصین طراحی رشته های: (معماری،برنامه ریزی شهری،طراحی داخلی،طراحی صنعتی و محصول،و رشته های دیگر مربوط به طراحی و انیمیشن)


 سایت پروژه:

شما آزادانه می توانید هر مکانی را در هر جای دنیا برای ایده ی خود در نظر بگیرید.مکان انتخابی شما می تواند بر روی زمین،روی آب، زیر آب و یا حتی معلق در هوا باشد.فقط در نظر داشته باشید که:

  • کل سایت انتخابی شما نباید کمتر از 8094 متر مربع باشد.
  • هیچ کدام از ضلع های سایت نباید کمتر از 60 متر مربع باشد.
  • سایت باید دارای حداقل دو ضله خوش منظره ی حقیقی باشد.

 

 

جوایز مسابقه

 

نفر اول:

30.000 روپیه+ نشان افتخار

نفر دوم:

15.000 روپیه+ نشان افتخار

نفر سوم:

5.000روپیه + نشان افتخار

به همراه تقدیر از 5 اثر برتر +نشان افتخار

اطلاعات بیشتر