راه کار های مناسب جهت نصب کاشی و سنگ های طبیعی

در این بخش از ترفند و ایده تکنوساخت به معرفی راه کار های مناسب جهت نصب کاشی و سنگ های طبیعی می پردازد با ما همراه باشید .

سطح زیر کار 

آماده سازی لایه زیر کار :

 

آماده سازی لایه زیر کار یکی از مهم ترین مراحل کاشیکاری محسوب می شود. حتی زیباترین کاشی ها بدون طی این مرحله ارزش چندانی ندارند. به عنوان یک قانون اصلی سطح زیر کار باید خشک، عاری از گرد و غبار و محکم باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دوام بیشتر قبل از کاشی کاری باید سطح زیر کار بررسی، شستشو و در صورت نیاز استحکام بندی شود. به علاوه لایه ها و سطوح زیرین باید قبل از نصب کاشی به درستی عایق کاری شوند.

بررسی و آزمایش سطح زیر کار :

پیش از کاشی کاری، ابتدا باید از تراز بودن لایه های زیرین در جهت های افقی و عمودی اطمینان حاصل کرد. در مورد کاشی کاری بالکن و پاسیو نیز باید زاویه شیب مشخص باشد، بخصوص زمانی که از روش زیر کاری با پوشش نازک استفاده می کنید. در صورت لزوم، برای به وجود آوردن سطح صاف و هموار باید از پرایمرهای مناسب، ملات های مسطح کننده یا دیگر تمهیدات مناسب استفاده کرد. سرزیت به منظور تعمیر دیوار و کف، محصولات متعددی را معرفی می کند. با مراجعه به جدول مندرج در آخرین بخش و بخش « طبقه بندی محصولات» می توانید فهرست این محصولات را مشاهده کنید.

Image

با استفاده از شمشه، گوه و تراز به سادگی در مدت زمان کوتاهی میتوان میزان شیب و یا همواری سطح را مشخص کرد .

ترک ها :

در واقع ترک ها ابتدا باید عوامل ایجتد آن ها تشخیص داده شود .تشخیص میزان قابلیت انبساط طولی و تجزیه مکانی آن بسیار حائز اهمیت است . با استفاده از رزین CF41 سرزیت میتوان ترک های عمودی و افقی را ترمیم کنیم .

 

 

برای دریافت فایل و متن کامل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.

Print
راه کار های مناسب جهت نصب کاشی و سنگ های طبیعی
ارسال شده: شهریور 21, 1397,
نظرات: 0,
نویسنده: Anonym
تعداد نمایش ها: 1022

فایل ها برای دانلود

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر